به کارگردانی مازیار رشیدصالحی؛


درآمد اجرای ۲۳ مهر «سرخی آنتیگونه» برای درمان رضا آشفته

تئاتر «سرخی آنتیگونه» به کارگردانی مازیار رشیدصالحی که تا ۲۶ مهر اجرا می‌شود، درآمد حاصل از گیشه سانس ویژه عصر امروز (دوشنبه ۲۳ مهر) خود را برای کمک به روند درمان رضا آشفته منتقد تئاتر، اختصاص داد.

به گزارش کرمان‌نو، رضا آشفته (زاده ۱۳۵۰) روزنامه‌نگار و منتقد ادبی و هنری است. رضا آشفته نوشتن را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرد. در ابتدا به فیلم و فیلمنامه‌نویسی علاقه‌مند بود و بعد از آن در سال ۷۰ به کار روزنامه‌نگاری مشغول شد و از سال ۱۳۷۴ به‌عنوان یک روزنامه‌نگار و منتقد ادبی و هنری در مطبوعات شروع به فعالیت جدی کرد. آشفته از سال ۱۳۷۷ به شعر دلبستگی پیدا کرد و اشعارش را از سال ۱۳۸۴ منتشر کرد. آشفته طی روزهای گذشته به علت بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.

«سرخی آنتیگونه» تا ۲۶ مهر هر شب ساعت ۲۰ در پلاتو یادگاران صنعتی واقع در خیابان شریعتی، حدفاصل چهارراه طهماسب آباد و باغ‌ملی اجرا می‌شود و سانس ویژه آن برای کمک به درمان آشفته، ساعت ۱۷ امروز ۲۳ مهر خواهد بود.

خلاصه: بعد از حمله ژاپن به بندر پرل هاربر در زمان جنگ جهانی دوم، روزولت رئیس‌جمهور آمریکا فرمانی تحت عنوان فرمان ۳۳ اعلام و طی آن هزاران ژاپنی و آمریکایی ژاپنی‌تبار در اردوگاه‌های نظامی محبوس می‌شوند، یکی از این اردوگاه‌ها منزنار در ایالت کالیفرنیاست.
فاطمه هجینی‌نژاد، عدنان محمدی‌پور، شاهین خواجویی‌نژاد، یگانه پاکی‌سیرت و قائم محمودآبادی بازیگران این نمایش هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123109
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.