سرمربی هندبال مس کرمان:


دست‌خالی قهرمان لیگ برتر شدیم / از نماینده ایران حمایت کنید

سرمربی تیم هندبال مس کرمان با اشاره به مشکل پرداختی و ثبت‌نشدن قراردادهای ۶۰ تا ۷۰ درصد بازیکنان تا پیش از پایان لیگ برتر هندبال به‌واسطه تغییرات متعدد مدیریتی این باشگاه گفت: با دست‌خالی قهرمانی لیگ برتر هندبال کشور شدیم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، سیدمحمد موسوی درمورد مشکلات تیم هندبال مس کرمان گفت: تیم ما امسال شرایط خاص و ویژه‌ای داشت؛ تمامی اعضای تیم هندبال مس کرمان به جز سه بازیکن، کرمانی بودند و با دوستی و تعصب بازیکنان توانستیم همه مشکلات این فصل را پشت سر بگذاریم و به مقام قهرمانی در لیگ برتر برسیم.

او اظهار داشت: تغییرات و جابه‌جایی مدیریت در باشگاه مس کرمان به‌شدت بر وضعیت تیم هندبال تأثیرگذار بود که باعث شد پرداختی‌ها و قراردادهای ما دیر ثبت شود و شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که در نهایت قراردادهای بازیکنان در فروردین‌ماه امسال ثبت شد.

از تغییرات مدیریتی تا کاهش بودجه

سرمربی تیم هندبال مس کرمان عنوان کرد: بودجه تیم هندبال مس کرمان نیز در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ فقط در بخش قراردادها نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان بود درحالی‌که در لیگ امسال این رقم به ۱۲ تا ۱۲ و نیم میلیارد تومان کاهش یافت و نه‌تنها امسال افزایشی در بودجه نداشتیم؛ بلکه با کاهشی مواجه بودیم که می‌توانست بر این تیم تأثیرگذار باشد.

او تأکید کرد: هیچ‌چیز برای قهرمانی مس کرمان در لیگ برتر امسال مهیا نبود؛ زیرا ما با کم شانسی یا تغییرات متعدد مدیریتی در سطح شرکت ملی مس و باشگاه مس کرمان روبه‌رو شدیم که وقفه‌هایی در کار ما ایجاد کرد.

موسوی افزود: با وجود تمامی مشکلات تیم سعی داشتیم اتفاقاتی که در تغییرات مدیریتی باشگاه مس کرمان اتفاق افتاد بر نحوه نتیجه‌گیری تیم هندبال مس تأثیرگذار نباشد و در این زمینه فارغ از وضعیت قراردادها، بازیکنان ما برای هدف خیلی بالاتری تلاش کردند و این هدف یعنی قهرمانی لیگ برتر نیز در پایان فصل رقم خورد.

او با بیان اینکه فصل پایان‌یافته اما هنوز قراردادهای بازیکنان تسویه‌حساب نشده است یادآور شد: برخی بازیکنان ۶۰ درصد و برخی دیگر نیز ۸۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند که امیدوارم باثبات مدیریتی و اتفاقات خوب، در آینده این مشکلات برطرف شود.

از نماینده ایران حمایت کنید

برترین سرمربی لیگ برتر هندبال ایران تصریح کرد: ما باید به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم مس در این بازی‌ها رقم بخورد .

او افزود: باید در شرایط آماده‌سازی و جذب بازیکن پشتیبانی خوبی داشته باشیم تا ما نیز به‌عنوان نماینده شایسته جمهوری اسلامی ایران اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

این سرمربی با تأکید بر وضعیت ثبت قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم هندبال مس کرمان عنوان کرد: درصورتی‌که شرایط و زمینه کاری فراهم باشد آمادگی داریم در خدمت باشگاه مس کرمان باشیم و اگر شرایط فراهم نشود ادامه همکاری شاید مطلوب نباشید.

موسوی افزود: آنچه در بحث قهرمانی لیگ برتر هندبال اتفاق افتاد به لحاظ تلاش بازیکنان، کادر فنی و دعای خیر مردم بود که باعث شد نتیجه‌ای رقم بخورد و دل مردم را شاد کند.

او گفت: امیدوارم این ورزش با همکاری مسئولان باشگاه مس کرمان، اداره کل ورزش و جوانان استان، استانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت شود، ما شایسته بهترین‌ها هستیم و ظرفیت‌های خوبی داریم که نیازمند مقداری توجه و حمایت هستند.

تیم هندبال مس کرمان در این فصل از رقابت‌ها از ۲۲ بازی ۲۱ پیروزی کسب کرد و توانست با ۴۲ امتیاز مقتدرانه قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118919
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.