جمعه پر حادثه؛


روز تعطیل آخر هفته در کرمان با ۱۴ مصدوم و یک کشته

تصادفات رانندگی در روز جمعه هفته گذشته در کرمان با ۱۴ مصدوم و یک کشته همراه بود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، در نخستین حادثه، برخورد ۲ دستگاه سواری پراید با یکدیگر در کیلومتر ۱۰ جاده راین به جیرفت موجب فوت یکی از سرنشینان و مصدوم شدن چهار نفر دیگر شد.

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات (E.O.C) استان کرمان اعلام کرد، در پی برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری پراید با یکدیگر، بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و پس از تثبیت صحنه و رهاسازی فرد فوتی، یک مصدوم توسط تیم امداد و نجات به‌منظور انتقال به مرکز درمانی کرمان اعزام و در بین راه تحویل آمبولانس اورژانس شد.

۲ مصدوم در حادثه واژگونی پژو پارس در بم

همچنین در پی اعلام حادثه‌ای مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در روستای سرپشت از توابع شهرستان بم و نیاز به انتقال یک مصدوم، فوری یک تیم امداد و نجات به‌منظور پشتیبانی از تیم اورژانس به محل حادثه اعزام و پس از انجام اقدامات اولیه برای مصدوم و انتقال به سمت بیمارستان در بین راه مصدوم توسط تیم نجات به آمبولانس کمکی اورژانس تحویل و مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان پاستور بم منتقل شد.

واژگونی سواری دنا با چهار مصدوم در بردسیر

در این حادثه نیز واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در کیلومتر ۳۸ محور بردسیر به کرمان، برخورد آن با کوه و نیاز به انتقال و رهاسازی مصدومان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات (E.O.C) استان کرمان اعلام که فوری یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و پس رهاسازی ۲ مصدوم و انجام اقدامات اولیه برای مصدوم و انتقال به سمت بیمارستان در بین راه مصدوم توسط تیم نجات به آمبولانس کمکی اورژانس تحویل و مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

چهار مصدوم در برخورد پژو پارس با پراید در ماهان

همچنین برخورد پژو پارس با پراید در کیلومتر ۲۵ جاده ماهان به کرمان چهار مصدوم بر جا گذاشت.

در پی اعلام حادثه مبنی بر تصادف ۲ دستگاه سواری یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و یک مصدوم رهاسازی و تحویل عوامل مربوطه اورژانس شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119076
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.