جمعه ۲۲ اردیبهشت شروع لیگ برتر فوتسال؛ فوتسال گهرزمین - کراپ الوند


رونمایی گهرزمین سیرجان از ستاره‌هایش

تیم فوتسال گهرزمین سیرجان درحالی‌که فصل قبل رتبه سوم لیگ برتر را کسب کرد امسال از همان ابتدا روند طوفانی را در جذب ستاره‌ها داشت. تیم سیرجانی در نقل‌وانتقالات پرسروصدا عمل کرد و ستارگان بزرگ فوتسال کشور را به سیرجان آورد.

به گزارش کرمان‌نو، فصل جدید لیگ برتر فوتسال در حالی از جمعه ۲۲ تیر با حضور ۱۴ تیم آغاز می‌شود که با وجود جذب ستاره‌ها در تیم سیرجانی حالا باید این تیم را به‌عنوان مدعی اصلی بدانیم.

 گهرزمین در اولین هفته از فصل جدید مسابقات فردا جمعه ۲۲ تیر در سالن امام علی پذیرای کراپ الوند است.

 این تیم در فصل جدید با هدایت حسین افضلی به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

 گهرزمین در فصل جدید با جذب ۳ بازیکن لالیگایی یعنی حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور و به‌خدمت‌گرفتن چهره‌هایی مانند حمید احمدی، مهدی اسدشیر، علیرضا عسکری و محمد صادقی در کنار ستاره‌هایی همچون: عبدالله‌پور، اسدی، شجاعی، پرکاس، خزایی و… به مصاف حریفان در لیگ می‌روند.

 یکی از تفاوت‌های بزرگ فصل کنونی لیگ برتر با فصل گذشته حضور ستاره‌ها در این مسابقات است. ۴ بازیکنی که فصل قبل به‌عنوان لژیونر در لیگ فوتسال اسپانیا حضور داشتند در فصل جدید راهی تیم های ایرانی شدند که همین مسئله به هیجان و زیبایی‌های این لیگ اضافه می‌کند.

 فولاد زرند ایرانیان نیز دیگر تیم استان کرمان در لیگ است. این تیم در فصل جدید با هدایت وحید محسنی به مصاف رقیبان می‌رود.

 تیم فولاد زرند در فصل گذشته در رده یازدهم قرار گرفت. آن‌ها امیدوارند در فصل جدید با هدایت وحید محسنی جایگاه بهتری از آن خود کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119966
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.