شکایت ربیعی از مجریان قدیمی به اتهام افترا؛


سرمربی سابق مس رفسنجان از فردوسی‌پور شکایت کرد

محمد ربیعی سرمربی سابق مس رفسنجان پس از حواشی ایجاد شده درباره موضوع فساد در فوتبال از فردوسی‌پور، جاودانی و پیمان یوسفی شکایت کرد.

 به گزارش کرمان‌نو، طبق خبری که خبرگزاری فارس منتشر کرده محمد ربیعی سرمربی سابق مس رفسنجان که از سال گذشته هدایت ذوب‌آهن اصفهان را بر عهده دارد از افرادی مانند عادل فردوسی‌پور، رضا جاودانی و پیمان یوسفی مجری برنامه ورزش و مردم و مهدی شریفی گزارشگر این برنامه، به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت کرده است.
از طرفی گویا ربیعی از عادل فردوسی‌پور مجری برنامه متوقف شده نود و رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به همین اتهامات به مراجع قضایی شکایت کرده است. جاودانی و فردوسی‌پور در برنامه فوتبال ۳۶۰ به ماجراهای مس رفسنجان پرداختند.
فوتبالی نیز در خبر خود از تأیید شکایت ربیعی از فردوسی‌پور و پیمان یوسفی خبر داده و پیمان یوسفی در این باره به فوتبالی گفت:«در برنامه ورزش و مردم در دو سه‌هفته‌ای که به این مسئله پرداختیم هرگز از نامی از محمد ربیعی نبردیم و اتهامی هم به او نزدیم؛ اما به دادگاه می‌رویم و حتماً پاسخگو خواهیم بود.»
فردوسی‌پور هم در همان برنامه خود از حجم شکایت‌ها خبر داده بود و گفته بود که حاضر است در دادگاه حاضر شود و تا آخرش برود.»
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120394
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.