با حمایت عتیقی از ورزش در سیرجان؛


سلام گل‌گهر به فوتبال زنان

با انتقال امتیاز شهرداری سیرجان به گل‌گهر، این باشگاه رسماً وارد لیگ برتر فوتبال زنان می‌شود حمایتی که از سوی مدیرعامل شرکت گل‌گهر باعث هر روز حرفه‌ای‌تر شدن این باشگاه می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو، مقاومت باشگاه‌ها برای تیم‌داری در بخش زنان با الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا شکسته شد و خیلی از تیم‌ها حتی سرخابی‌های پایتخت اعلام کردند که در فوتبال زنان تیم‌دای می‌کنند. تیم‌های استان کرمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند.پس از باشگاه مس رفسنجان که تیم‌داری خود را در لیگ دسته دوم فوتبال با بازیکنان بومی اعلام کرده بود حالا گل‌گهر نیز تیم‌داری خود را در فوتبال زنان اعلام کرده است.پس از اینکه اخباری مبنی بر انحلال تیم شهرداری سیرجان منتشر شد باشگاه گل‌گهر تمایل خود را به گرفتن امتیاز این تیم اعلام کرد و باید دید در روزهای آینده شرایط چگونه پیش می‌رود.البته رئیس شورای شهر سیرجان گفته که: «تیم شهرداری سیرجان منحل نمی‌شود و شهرداری و شورای شهر تصمیمی برای انحلال این تیم نگرفته و در جلسه‌ای که روز شنبه ۲۰ مرداد برگزار می‌شود تصمیم گرفته خواهد شد که تیم را با جذب حامی مالی حفظ کند یا طی تشریفات قانونی آن را به بهترین پیشنهاد واگذار کند.»

حضور دوباره جهان‌نجاتی در سیرجان این‌بار با گل‌گهر؟

پس از اینکه مریم ایراندوست سرمربی فصل گذشته شهرداری سیرجان در پیامی خداحافظی خود را از این تیم اعلام کرد خبر انحلال این تیم قوت گرفت. خبر انحلال یکی از تیم‌های پرافتخار فوتبال زنان و آینده فوتبالیست‌های بومی سیرجان موضوعی بود که باعث نگرانی شده بود؛ اما اتفاق خوب اعلام آمادگی باشگاه گل‌گهر برای گرفتن امتیاز این تیم بود. حالا باید منتظر ماند تا دید در روزهای آینده آیا انتقال این تیم به گل‌گهر صورت می‌گیرد یا خیر؟ بر اساس گفته‌های فوتبالی مریم جهان‌نجاتی، سرمربی سابق شهرداری سیرجان گزینه اصلی هدایت گل‌گهر است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، جهان‌نجاتی که تجربه قهرمانی با شهرداری سیرجان در لیگ برتر را دارد، به‌زودی در نقش اولین سرمربی تاریخ تیم زنان گل‌گهر سیرجان معرفی خواهد شد. جهان‌نجاتی با حواشی زیاد، سال گذشته قبل از شروع لیگ برتر زنان از این تیم جدا شد. البته در آن بازه جهان نجاتی بدون دامن‌زدن به حواشی سکوت را ترجیح داد و به ادامه روند فعالیت خود در تیم‌های ملی پرداخت. حالا اما به‌احتمال زیاد یکی از گزینه‌های اصلی هدایت این تیم او باشد که باید منتظر ماند و دید درنهایت تیم‌دار و هدایت این باشگاه چه روالی را طی می‌کند.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120882
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.