قول‌های شرکت مس عملی می‌شوند؟


شرکت مس خطاب به مدیرعامل باشگاه مس کرمان: به کارت ادامه بده

درحالی‌که وضعیت باشگاه مس کرمان مشخص نیست و در روزهای اخیر نیز اعتراضات زیادی نسبت به این شرایط وجود داشته؛ اما طی جلسه‌ای بین مدیران این شرکت و مدیرعامل باشگاه مس کرمان به کافی قول‌هایی برای برطرف‌کردن مشکلات مالی داده شده است.

به گزارش کرمان‌نو، اگرچه در روزهای اخیر انتقادات زیادی نسبت به عملکرد نقل‌وانتقالاتی باشگاه مس کرمان صورت‌گرفته بود؛ اما یکی از دست‌اندازهای مهم این باشگاه سیل بدهی‌های قبلی آن است.

حالا گویا پس از جلسه مدیران شرکت مس با کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان، قول‌هایی مبنی بر حل‌شدن مشکلات در روزهای آینده داده شد و از کافی خواسته شده تا باقدرت به کارش ادامه دهد.

کافی اولین مدیری نبود که در مدت اخیر مشکلات باشگاه مس کرمان او را عاصی کند پیش از او امیری‌خراسانی نیز به دلیل همین مشکلات مالی استعفا داد و رفت.

بعد از تمام‌شدن فصل اما مشکلات مس کرمان به اوج خود رسید، قراردادهای مانده فصل قبل که تسویه نشده بودند، بازیکنان رشته‌های مختلفی که هنوز هم نمی‌دانند باید در باشگاه مس کرمان بمانند یا خیر، بدهی‌ها و احکام انضباطی اضافه شده بخش کوچکی از مشکلات این باشگاه بود. این‌ها بخشی از مشکلات مس کرمان بود تا کافی را هم مثل مدیران قبل ناامید کند و زمزمه‌هایی از استعفای او درصورتی‌که کمکی برای حل‌شدن مشکلات مالی نشود شنیده می‌شد.

حالا طبق خبرها مدیران مس به کافی قول داده‌اند دراسرع‌وقت اوضاع باشگاه مس را سروسامان می‌دهند و او به کارش ادامه دهد.

اگرچه باید صبر کرد و دید تا چقدر وعده‌های شرکت مس به کافی عملی می‌شود؛ اما موضوع مهم این است که اوضاع این باشگاه و تیم‌های آن در شرایط مناسبی نیست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120248
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.