دروازه‌بان جدید مس کرمان کنار گذاشته شد؛


علی کردانی تهدید به افشاگری کرد

دروازه‌بان جدید کنار گذاشته شده تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه «داخل حراست شرکت می‌بینمتون» تهدید به افشاگری کرد.

به گزارش کرمان‌نو، علی کردانی دروازه‌بان جذب شده تیم فوتبال مس کرمان که در فصل نقل‌وانتقالات به این تیم اضافه شده بود در حالی شب گذشته یکشنبه ۱۸ شهریور با پیامی در صفحه شخصی خودش از کنار گذاشته شدنش از تیم فوتبال مس کرمان خبر داد که با مقصر دانستن کادر فنی تهدید به افشاگری کرد.

در ابتدای فصل نقل‌وانتقالات تیم مس کرمان ایمان صادقی را به خدمت گرفت که این بازیکن پس از مدتی تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و پس از جدایی صادقی، کردانی جذب شد؛ اما حالا با بازگشت او گویا کادر فنی تمایلی به ادامه همکاری با کردانی ندارد.

اما در سمت دیگر این دروازه‌بان معتقد است باشگاه به تعهداتش نسبت به او عمل‌نکرده ناراحتی خود را در صفحه شخصی خود نشان داد.

او در صفحه شخصی خودش نوشت: «باتوجه‌به مشکلاتی که پیش‌آمده باشگاه حاضر به انجام تعهداتش نسبت به قرارداد بنده نبود. من هم یک‌سری ناگفته‌ها را بیان می‌کنم. به‌خاطر اینکه من بدون واسطه آمدم و دلال موردنظر آقایان پشت قراردادم نبود.»

او در بخش دیگری از گلایه‌هایش نوشت: «دوستانی که من را از زمین تمرین بیرون کردند و جواب تلفن و پیام من را ندادند ان‌شاءالله در حراست شرکت می‌بینمتون و مدارکی در دستم است که به وقتش ارائه می‌دهم.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121666
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.