کافی، مدیرعامل مس کرمان:


فوتسال دختران مس با بازیکنان بومی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد/ در مس کرمان ۱۶ رشته ورزشی را مدیریت می‌کنیم

مدیرعامل مس کرمان گفت: تیم فوتسال دختران باشگاه ما که همگی بومی هستند، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در آینده بیشتر از آنها خواهید شنید.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از پایگاه خبری فوتسال، محمدرضا کافی مدیرعامل مس کرمان در خصوص تیمداری باشگاه مس کرمان در حوزه فوتسال زنان گفت: این رشته هم به‌عنوان یکی از ۱۶ رشته ورزشی مورد حمایت باشگاه اهمیت خاص به خود را دارد، خصوصاً که ما در کرمان پتانسیل بالایی در بحث زنان و آقایان داریم که آینده روشنی را می‌توان برای آن متصور بود.

مدیرعامل مس کرمان متذکر شد: در جلسه ابتدای فصل مدیران باشگاه‌های لیگ‌های زنان حضور پیدا کردم و البته که صحبت‌ها برای ادغام سوپرلیگ و لیگ برتر در نهایت به جمع‌بندی نهایی نرسید. باشگاه مس کرمان همچنان با حضور در لیگ برتر زنان با برنامه‌ریزی بهتر به کارش ادامه خواهد داد؛ چون اصل مهم برای ما ایجاد زیرساخت‌هایی است که این باشگاه را در آینده تبدیل به برند فوتسال زنان ایران خواهد کرد.

او افزود: تیم‌های فوتسال زنان و آقایان ما در کرمان کاملاً بومی هستند و برنامه ما برای توسعه فوتسال در همه ابعاد استعدادیابی، آموزش و … است تا بتوانیم همچون سایر رشته‌های دیگر خود، در فوتسال زنان و آقایان هم حرف برای گفتن در ورزش کشور داشته باشیم. مسئول پرورش و شکوفایی استعدادهای بومی استان هستیم و در این راه با برنامه مدون جلو خواهیم رفت.

کافی در رابطه مشکلات تیم‌داری در ورزش نیز گفت: هزینه‌های باشگاه‌داری واقعاً سرسام‌آور است. شما ببینید در لیگ برتر، تیم‌های بزرگ حتی در مدیریت مالی یک تیم فوتبال درمانده شده‌اند؛ اما اینجا ما باید ۱۶ رشته ورزشی را مدیریت کنیم. بسیار خوشحالم که کرمان این همه استعداد در رشته‌های مختلف دارد؛ اما به‌هرحال بدهی‌های پیشین، برخی شکایات و پیگیری طلبکاران فشار زیادی را به من و همکارانم وارد می‌کند، این موضوع ان‌شاءالله با حمایت مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس و البته مدیریت درون باشگاه حل خواهد شد. دنبال حذف رشته ورزشی نیستیم، با مدیرکل محترم ورزش و جوانان جلساتی برای ساماندهی رشته‌ها برگزار کردیم که امیدوارم در نهایت خروجی آن به سود ورزش کرمان شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119258
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.