جنایت خانوادگی در شهربابک؛


داماد ۳ نفر از اعضای خانواده همسرش و سپس خودش را کشت

دادستان شهربابک با اشاره به اینکه اختلاف خانوادگی در شهربابک منجر به قتل سه نفر از اعضای یک خانواده شد گفت: قاتل که داماد خانواده بوده بعد از شلیک به سر همسر و مادر همسرش و قتل آنها، پدر همسرش را نیز از قسمت شکم و خواهر همسرش را از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار می‌دهد. پدر این خانواده نیز به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان باخت. قاتل نیز بعد از اقدام به قتل این افراد، به خود شلیک کرده و به زندگی خود پایان داد.

دادستان شهربابک با اشاره به اینکه اختلاف خانوادگی در این شهرستان شامگاه یکشنبه ۱۰ تیر منجر به قتل سه نفر از اعضای یک خانواده شده است توضیح داد: قاتل که داماد خانواده بوده نیز بعد از اقدام به تیراندازی با کلت کمری به سمت خانواده همسر، خود نیز خودکشی کرده است.

 افشین طبخی افزود: طبق اطلاعات به‌دست‌آمده ابتدا دعوا بین زن‌وشوهری در شهربابک منجر به قهر زن و پناه‌آوردن او به خانواده همسرش می‌شود.

 او اظهار داشت: قاتل شب گذشته ۱۰ تیر با کلت کمری که به‌صورت غیرقانونی تهیه کرده بوده به خانه پدری همسرش می‌رود و بعد از شلیک به سر همسر و مادر همسرش و قتل آنها، پدر همسرش را نیز از قسمت شکم و خواهر همسرش را از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار می‌دهد.

 دادستان شهربابک با بیان اینکه پدر این خانواده نیز به دلیل شدت جراحات و خون‌ریزی در بیمارستان جان خود را از دست داد گفت: قاتل نیز بعد از اقدام به قتل این افراد، در بیرون از منزل پدر همسرش، به خود شلیک کرده و به زندگی خود پایان داد.

 او اظهار داشت: مصدومان حادثه که اهل نی‌ریز فارس بوده و در منطقه پیرجل شهربابک ساکن بودند به بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک منتقل می‌شوند.

 طبخی اظهار داشت: تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر درباره علت شروع دعوا جریان دارد؛ زیرا احتمال اعتیاد و مصرف مواد مخدر نیز محتمل است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119635
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.