ساختار رقابت‌های لیگ فوتسال زنان کشور تغییر کرد


مدیران، تکلیف ۲ تیم فوتسال دختران مس کرمان و مس رفسنجان را مشخص کنند

ساختار رقابت‌های سوپر لیگ و لیگ برتر فوتسال زنان کشور تغییر کرد و با حذف مسابقات سوپر لیگ، بازهم لیگ برتر بالاترین سطح رقابت‌ها شد.

به گزارش کرمان‌نو، درحالی‌که در ۲ سال گذشته مسابقات در فوتسال زنان در دو گروه لیگ برتر و سوپرلیگ برگزار می‌شد؛ اما این ساختار تغییر کرد و حالا مسابقات در قالب لیگ برتر و لیگ دسته یک نام‌گذاری شد.

در فصل ۱۴۰۱ سازمان لیگ تصمیم گرفت تا مسابقات فوتسال زنان را در ۲ گروه با عنوان سوپر لیگ و لیگ برتر برگزار کند که سوپرلیگ بالاترین سطح این مسابقات بود.

سازمان لیگ در اقدامی جدید، تصمیم به تغییر دوباره نام و ساختار مسابقات گرفت. براین‌اساس، ازاین‌پس بالاترین سطح لیگ فوتسال زنان “لیگ برتر” نامیده خواهد شد و سطح بعدی مسابقات نیز “لیگ دسته یک” خواهد بود.

اگرچه در جلسه‌ای که بین مدیران باشگاه‌ها و سازمان لیگ برگزار شده بود، مخالفت‌هایی با این تصمیم صورت‌گرفته بود، اما در نهایت سازمان لیگ با پافشاری بر تصمیم خود مسابقات فصل جدید را با نام لیگ برتر برگزار می‌کند.

این در حالی است که استان کرمان در فصل پیش رو ۲ تیم مس کرمان و مس رفسنجان را در هر دو گروه مسابقات دارد؛ اما هنوز به‌طور قطعی در مورد تیم‌داری این دو باشگاه تصمیمی گرفته نشده است.

زمان قرعه‌کشی مسابقات ۲ مردادماه و آغاز مسابقات ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.
تیم فوتسال دختران مس کرمان در رقابت‌های لیگ برتر فصل گذشته کشور عنوان سومی رقابت‌ها را از آن خود کرده بود و تیم فوتسال دختران مس رفسنجان نیز به‌عنوان سومی در سوپر لیگ رسیده بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119858
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.