۷ متهم در پرونده مس رفسنجان؛


مس رفسنجان سقوط می‌کند؟

رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به رئیس دادگستری استان کرمان درخواست کرد که موارد مربوط به اتفاقات رخ‌داده در پرونده مس رفسنجان به اطلاع این نهاد برسد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این نامه خواهان آن شده است که موارد مربوط به فساد رخ‌داده در پرونده مس رفسنجان درباره تعداد مسابقات، چگونگی اتفاقات رخ‌داده و نحوه تبانی به‌صورت مشخص به اطلاع فدراسیون برسد.

۷ متهم در پرونده مس رفسنجان؛ پرونده‌های دیگر در حال بررسی است

گفته می‌شود علت این موضوع، بررسی تعداد امتیازات کسب شده توسط مس رفسنجان است تا بدین ترتیب فدراسیون با آگاهی بیشتری ماجرا را پیگیری کند.

از جمله مواردی که مطرح شده، احتمال سقوط مس رفسنجان به دسته پایین‌تر است و درصورتی‌که به رکن قضایی فدراسیون این موضوع اثبات شود ممکن است مس به دسته پایین‌تر سقوط کند.

اینکه نماینده رفسنجان در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در چند مسابقه به نتیجه رسیده و چند امتیاز از این طریق به دست آورده، کلید ماجراست.

با تأکید مهدی تاج، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به جد پیگیر موضوع است و رئیس فدراسیون تصریح کرده که باید با خاطیان این ماجرا شدیدترین برخورد صورت گیرد.

در جریان رسیدگی به این پرونده سهیل مهدی مسئول پیشین کمیته مسابقات سازمان لیگ، فریبرز محمودزاده مسئول وقت لیگ دسته اول و خداداد افشاریان رئیس پیشین کمیته داوران بازداشت شده‌اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119217
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.