ماندن یا سقوط؟


مس رفسنجان قربانی طمع آقایان می‌شود؟

مس رفسنجان در حالی در نیمه‌نهایی جام حذفی قرار دارد که نه تکلیف ماند این تیم درلیگ برتر مشخص است و نه در صورت قهرمانی می‌تواند در آسیا حضور داشته باشد.

به گزارش کرمان‌نو، تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرده و امروز شنبه ۲۶ خرداد بازی حساسی را برابر آلومینیوم اراک دارد که انگار حواشی دست از سر این باشگاه بر نمی‌دارد.  این تیم که البته از ابتدای فصل در لیگ برتر هم با حواشی زیادی روبرو بود؛ اما این روزها با جدی‌ترین حواشی این روزهای فوتبال یعنی «فساد» روبرو است. همین حواشی باعث شده تا تکلیف مسی‌های رفسنجانی در هاله‌ای از ابهام بماند.  این تیم که نتوانست مجوز حرفه‌ای را بگیرد در صورت قهرمانی در جام حذفی هم امکان حضور در آسیا را ندارد از طرفی ماجراهای فساد در فوتبال که از این باشگاه و توسط خود شرکت مس کلید خورد و مربوط به سال ۱۴۰۰ است نیز تکلیف ماندن یا سقوط این تیم به دسته پایین‌تر را با ابهام روبرو کرده است.

طمعی که گریبان مس رفسنجان را گرفت

در ماه‌های اخیر موضوع فساد در فوتبال که شروع آن از رفسنجان کلید خورد داغ‌ترین بحث فوتبالی در ایران است. در این پرونده که تاکنون مسئول سابق کمیته داوران، مسئول سابق سازمان لیگ و مسئول پیشین کمیته نقل‌وانتقالات دستگیر شدند هر روز پای افراد بیشتری باز می‌شود تا این چرخه هر روز گسترده‌تر شود. طمع مدیران وقت مس رفسنجان باعث شده تا این روزها این تیم و هوادرانش نگران آینده این باشگاه باشند.
ماجرا فقط به داخل ایران خلاصه نشد و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در این زمینه از فدراسیون فوتبال ایران توضیحاتی خواسته بود و شاید همین موضوع باعث شد که تاج رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش نسبت به این موضوع در نامه‌ای از دادگستری کرمان بخواهد تا نتایج تحقیقات در مورد تبانی در فوتبال و اینکه این تبانی و فساد تا چه میزان و در چه بازی‌هایی اثرگذار بوده است را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دهد و به عبارتی پرونده سقوط مس رفسنجان از همین‌جا در دستور کار فدراسیون نشین‌ها رقم بخورد. گویا مهدی تاج فراموش کرده که پیداکردن این فساد وظیفه او و همکارانش بوده است؛ اما باوجوداینکه این کار با شکایت اولیه خود شرکت مس و صندوق بازنشستگی کلید خورده اما فدراسیون‌نشین‌ها به دنبال حذف این تیم و جمع کردن سریع این ماجرا هستند در صورتی که این موضوع بر همگان مبرهن است که در این فساد تنها باشگاه مس رفسنجان نبوده است.
images 2 1
62638295 1

1397121210223366916796494 750x430 1

احتمال ماندن نویدکیا حالا کمرنگ تر از هر زمانی

با وجود تمامی این حواشی شانس ماندن نویدکیا روی نیمکت مسی‌ها با وجود مشکلات قبلی مس رفسنجان به‌خودی‌خود کم بود؛ اما حالا با این شرایط این احتمال کمرنگ تر هم خواهد بود. با وجود این مسائل نویدکیا تا پایان بازی‌های جام حذفی روی نیمکت رفسنجانی‌ها خواهد بود و او در این مدت سعی کرده تا تیم خود را از نظر روانی برای بازی مقابل آلومینیوم اراک در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آماده کند.
حالا باید دید در دیدارهای امروز شنبه که ۲ نماینده کرمان به مصاف حریفان خود می‌روند چه نتایجی رقم می‌خورد. مس رفسنجان در اراک مقابل آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت و گلگهر نیز در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود.
480740 513
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119296
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.