با کلیدواژه «بومی‌سازی» در بسکتبال؛


مس کرمانِ لیگ برتری در لیگ دسته یک تیم‌داری می‌کند

تیم لیگ برتری بسکتبال مس کرمان در حالی قرار است در لیگ دسته یک تیم‌داری کند که به نظر می‌رسد کاهش هزینه‌ها مهم‌ترین دلیل این تصمیم بوده است.

به گزارش کرمان‌نو، طبق شنیده‌ها از منبع آگاه تیم بسکتبال مس کرمان که فصل گذشته در لیگ برتر کشور پنجم شده بود حالا برای حضور در لیگ دسته یک به فدراسیون درخواست داده است. این در حالی است که مسی‌ها با عملکرد خوبی که در فصل گذشته از خود به نمایش گذاشتند به رتبه پنجم رسیده بودند و در پلی‌آف مغلوب مهرام شدند.
درحالی‌که در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر حضور تیم بسکتبال مس در لیگ دسته یک مطرح بود حالا اما به نظر می‌رسد خبرهای مطرح شده شایعه نبوده و واقعیت داشته است.
هدف از این کار در دو بخش تعریف شده است؛ یک اینکه باتوجه‌به بدهی‌های این باشگاه تمام تیم‌های این مجموعه به‌ناچار در شرایط مشابهی قرار گرفته‌اند؛ مثلاً تیم فوتسال دختران این باشگاه هم اگرچه می‌توانست در لیگ برتر تیم‌داری کند؛ اما برای کاهش هزینه‌ها تصمیم بر این شده که با بازیکنان بومی در لیگ دسته یک تیم‌داری کند.
موضوع بعدی در مورد تیم بسکتبال اما بومی‌سازی است که باید دید با کلیدواژه بومی‌سازی حالا که این تیم را به سطح پایین‌تر مسابقات برده‌اند قرار است چقدر این هدف عملی شود؟
این تیم فصل گذشته با ۲ بازیکن بومی و ۹ بازیکن غیربومی و ۲ بازیکن خارجی در لیگ برتر حضور داشت که پنجم شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121575
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.