می‌شود به صعود این تیم امیدوار بود؟


مس کرمان چراغ خاموش بازیکن جذب می‌کند

مسی‌ها تیم پرحاشیه استان حالا در سکوت و آرامش بازیکن جذب می‌کنند تا برای شروع فصل جدید در مدت زمان کم باقی‌مانده خود را آماده کنند.

به گزارش کرمان‌نو، درحالی‌که انتخاب سرمربی برای تیم فوتبال مس کرمان با حواشی زیادی روبرو بود؛ اما آنها پس از معرفی علی سامره به‌عنوان سرمربی خود، در سکوت و چراغ خاموش بازیکنان را جذب می‌کنند.
فرزاد جعفری، ایمان صادقی، محمد خرم‌حسینی و محمد قاسمی‌نژاد بازیکنانی هستند که به‌طورقطع به این تیم اضافه شدند البته خبرهایی مبنی بر اضافه‌شدن علیرضا ابراهیمی بازیکن فصل گذشته این تیم نیز مطرح است.
علیرضا ابراهیمی که فصل گذشته با حواشی زیاد قراردادش با مس فسخ شد احتمالاً امسال به مس کرمان برمی‌گردد و در بین شاگردان سامره خواهد بود. طبق شنیده‌ها در صورت توافق ابراهیمی با مس، احتمالاً همان حکم فصل قبل او به‌عنوان قراردادش ثبت شود.

۴ بازیکن جدید مس کرمان چه کسانی هستند؟

فرزاد جعفری هافبک دفاعی ۳۱ساله که سابقه بازی برای مس را هم داشته بار دیگر در جمع نارنجی‌پوشان کرمانی قرار گرفته است. او علاوه بر مس کرمان سابقه بازی در تیم‌های هوادار، نفت آبادان، سایپا، فولاد خوزستان و ملوان را نیز در لیگ برتر داشته است.
so2oam0n
پس از جدایی محمدامین رضایی دروازه‌بان مسی‌ها، آنها حالا ایمان صادقی دروازه‌بان فصل قبل پیکان را به‌عنوان سنگربان فصل جدید خود دارند. او سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، ملوان، داماش، شاهین و سپاسی شیراز را در کارنامه دارد.
1wlne01k
مسی‌ها محمد خرم‌حسینی هافبک فصل گذشته داماش گیلان را نیز به خدمت گرفتند. خرم‌حسینی که در پست هافبک چپ بازی می‌کند سابقه بازی در تیم‌های گسترش فولاد، ماشین‌سازی، تراکتور و نفت مسجدسلیمان را دارد او حالا شاگرد سامره در تیم مس کرمان است.
84947 667

محمد قاسمی‌نژاد هافبک جدید نارنجی‌پوشان که سابقه حضور در مس کرمان را نیز دارد بار دیگر به این تیم بازگشت. او همچنین در تیم های فولاد خوزستان، پیکان، صنعت نفت، نساجی و پدیده نیز در لیگ برتر بازی کرده است.

images 20

در کنار این بازیکنان تعدادی از بازیکنان بومی فصل قبل مس کرمان نیز هستند و بازیکنان دیگری نیز به این تیم اضافه خواهند شد.
بازیکنانی مثل یاسر فیضی و علی وزیری‌پناه، محمدامین رضایی جداشدگان قطعی مس هستند.
با وجود تاخیر زیاد در بسته‌شدن این تیم حالا باید دید در آینده و هفته‌های ابتدایی نتایج تیم مس کرمان با علی سامره و تیم جدید چگونه خواهد بود.
آیا با وجود تمام مسائل می‌شود به صعود این تیم امیدوار بود یا خیر؟
این سوال فقط باگذشت زمان و شرایطی که ممکن است در هفته‌های ابتدایی به وجود بیاید قابل پاسخگویی است؛ اما نکته مشخص در مورد باشگاه مس کرمان در روزهای اخیر سیاست باشگاه برای پیشبرد کار به دور از سروصدا و حواشی است.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121068
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.