مس رفسنجان و گل‌گهر بین چهار تیم نهایی جام حذفی


منتظر یک فینال تمام کرمانی باشیم؟

مس رفسنجان و گل‌گهر بین چهار تیم نهایی جام حذفی قرار گرفتند تا حالا برای رسیدن به فینال تنها نیاز به یک پیروزی دیگر داشته باشند و در صورت پیروزی هر ۲ می‌توانیم شاهد یک فینال تمام کرمانی باشیم.

به گزارش کرمان‌نو، تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی بین چهار تیم جام حذفی قرار گرفت که در این جام توانسته ۳ تا از تیم های مدعی را حذف کند و حالا در رویای قهرمانی در این جام باشد. گل‌گهر هم که اگرچه راه ساده‌تری را در رسیدن به ۴ تیم داشته؛ اما حالا با پیروزی پر گل برابر هوادار رویای رسیدن به جام را دارد.

تیم محرم غول‌کش جام حذفی

شاید روزی که قرعه‌کشی مسابقات جام حذفی مشخص شد کمتر کسی فکر می‌کرد که مس رفسنجان از قرعه مرگی که برایش رقم خورده بود عبور کند؛ اما این تیم با کنار زدن تیم‌های مثل استقلال، پیکان و تراکتور حالا بین ۴ تیم این جام قرار دارد و با برداشتن غول‌های جام یکی پس از دیگری شایسته‌تر از هر تیم دیگری برای قهرمانی است.

تیم متحول شده مس رفسنجان که در لیگ برتر نیز عملکرد بهتری در نیم‌فصل دوم داشته این روزها اگرچه با مشکلات مالی و حواشی زیادی روبرو است؛ اما در نتیجه‌گیری عملکرد خوبی دارد و در جام حذفی در کنار گل‌گهر دیگر تیم استان بین ۴ تیم قرار گرفته است.

مس رفسنجان در رفسنجان توانست استقلالِ جواد نکونام را در گام اول و مهم‌ترین گام حذف کند، شاگردان نویدکیا در گام دوم از سد پیکان در ضربات پنالتی گذاشتند و شب گذشته در کاری دشوار در تبریز و برابر پرشورهای تبریزی با یک گل دست پر به رفسنجان برگشتند.

نارنجی‌پوشان رفسنجانی در گام بعدی به مصاف آلومینیوم می‌روند و در صورت پیروزی به فینال راه پیدا می‌کنند.

IMG 20240516 225601 931 1

IMG 20240516 225601 837

محک جدی گل‌گهر با سپاهان

در سوی دیگر گل‌گهر دیگر نماینده استان است که البته را ساده‌تری داشته. این تیم در گام اول از سد نیکا پارس چالوس گذشته و در گام دوم با ۳ گل فجر سپاسی را شکست داد و دیشب با ۵ گل از سد هوادار گذشته و در جدی‌ترین محک خود در یک دیدار سخت مقابل سپاهان قرار می‌گیرد و اگر بتواند سپاهان را شکست دهد مهم‌ترین گام خود را برداشته است.

در صورت پیروزی هر ۲ نماینده استان یک فینال تمام کرمانی را در جام حذفی خواهیم داشت.

9223372036854775808 213654 1

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118425
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.