هفته سوم هندبال مردان کشور؛ شهید چمران لارستان - مس کرمان


نبرد همسایگان جدول برای کسب سومین پیروزی پیاپی

۲ تیم هندبال مس کرمان و شهید چمران لارستان تیم‌های ۴ امتیازی جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال مردان برای سومین پیروزی پیاپی خود دوشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش کرمان‌نو، تیم هندبال مس کرمان در حالی فردا دوشنبه ۳۰ مهر اولین دیدار خارج از خانه خود را برابر تیم شهید چمران لارستان از ساعت ۱۶ برگزار می‌کند که هر ۲ تیم از ۲ بازی قبلی خود ۲ برد کسب کرده‌اند و هر ۲ تیم به دنبال حفظ روند پیروزی‌های خود هستند.

تیم شهید چمران لارستان که با قهرمانی در لیگ یک هندبال مجوز حضور در لیگ برتر امسال هندبال مردان را کسب کرده با ۲ پیروزی هفته‌های ابتدایی برابر تیم‌های زغال‌سنگ طبس و نیرو زمینی کازرون نشان داده تیم خوبی را روانه مسابقات کرده است.

در سوی مقابل تیم هندبال مس کرمان قرار دارد که این تیم نیز با ۲ بردی که در ۲ بازی قبلی خود برابر نیرو زمینی کازرون و سنگ‌آهن بافق به دست آورده در پی حفظ روند پیروزی‌های خود در لیگ برتر است. مسی‌ها که با تغییرات زیادی روبرو شدند و هنوز برخی بازیکنان اصلی این تیم به مرز کامل آمادگی و هماهنگی با تیم نرسیدند در تلاش هستند تا با حفظ روند خود از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

هم‌امتیاز بودن ۲ تیم و همسایه بودن در جدول رده‌بندی بر حساسیت این بازی اضافه کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123373
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.