بودجه باشگاه‌های مس ابلاغ شده؛ اما واریز نشده


 همه چیز تا بعد از انتخابات روی هوا!

 تا نتایج انتخابات مشخص نشود نه بودجه‌ای به باشگاه‌های مس واریز می‌‎شود نه تغییرات مدیریتی اعمال می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو، درحالی‌که مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در حاشیه مراسم افتتاحیه ورزشگاه اختصاصی مس کرمان که روز دوشنبه ۴ تیرماه در کرمان برگزار شد در مورد تغییرات مدیریتی باشگاه‌های مس در کشور گفته بود که عزل و نصب‌ها در تمام دوران بوده؛ اما موضوع مهم این است که ماندگار بودن خود او هم مشخص نیست و همه چیز بعد از نتایج انتخابات مشخص خواهد شد. اینکه تغییرات مدیریتی در باشگاه‌های مس اعمال می‌شود دور از انتظار نیست؛ اما اینکه این تغییرات توسط مدرس خیابانی اعمال می‌شود یا فرد دیگری، باید تا مشخص‌شدن نتایج انتخابات صبر کرد.
مدرس خیابانی در بخشی از صحبت‌هایش در مورد بودجه باشگاه‌ها نیز گفت: «بودجه مصوبه ۱۴۰۳ به باشگاه‌ها ابلاغ شده و فقط باید باشگاه‌ها در هزینه‌کرد بودجه نظام‌مند باشند و هزینه‌کردشان شفاف و قابل پایش باشد.»
هنوز این بودجه در اختیار باشگاه‌ها قرار نگرفته و تا زمانی هم که واریز شود زمان می‌برد. موضوع مهم اما این است که باشگاه‌های مس از سال‌های گذشته خود بدهی‌های زیادی دارند. باشگاهی مثل مس کرمان حدود ۹۳ میلیارد تومان بدهی از قبل دارد از طرفی با رشته‌های مختلف خود تسویه نکرده و تیم فوتبال آن که باید برای فصل آینده آماده شود تا شانس صعود داشته باشد بدون سرمربی است و تکلیف آن مشخص نیست.
تیم هندبال مس کرمان راهی مسابقات آسیایی است؛ اما این تیم هم وضعیت مشخصی ندارد.
طبق تقویم سازمان لیگ فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتسال زنان در ۲۱ تیرماه به پایان می‌‎رسد و تیم فوتسال دختران مس کرمان هم در وضعیتی نامعلوم است. این در حالی است که بازیکنان این تیم هنوز موفق به گرفتن باقی قراردادهایشان که حدود یک میلیارد تومان است نشدند.
واریزنشدن بودجه به‌حساب باشگاه‌های مس باعث شده تا فعلاً دست مدیران عامل این باشگاه‌ها بسته باشد آنها نه می‌توانند قراردادهای فصل قبل خود را تسویه کنند و نه می‌توانند برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنند.
باتوجه‌به انتخابات و تغییرات احتمالی که وجود دارد تیم‌های مس عملاً تا بعد از مشخص‌شدن نتایج انتخابات روی هوا هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119557
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.