امید به صعود؟! شوخی می‌کنید


چرا سرمربی تیم فوتبال مس کرمان معرفی نمی‌شود؟

در حالی تا شروع لیگ آزادگان، یک ماه بیشتر نمانده که موانع سر راه معرفی سرمربی مس کرمان مانند هفت‌خوان رستم است و این باشگاه از معدود تیم‌هایی است که در بلاتکلیفی تمام است. 

به گزارش کرمان‌نو، درحالی‌که مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران اعلام کرد که آغاز این مسابقات از ۱۷ شهریورماه است هنوز تکلیف نیمکت تیم فوتبال مس کرمان مشخص نیست.

به گفته فراهانی این رقابت‌ها قرار بود از ۱۰ شهریور آغاز شود؛ اما به دلیل اینکه مالکیت برخی باشگاه‌ها در حال تغییر است و از سویی دیگر الزام استانداردسازی ورزشگاه‌ها برای فرصت بیشتر به باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال استانی جهت تجهیز ورزشگاه‌ها مقرر شده تا لیگ یک فصل آینده از ۱۷ شهریور آغاز شود. قرعه‌کشی این مسابقات در حالی روز ۲۲ مردادماه آغاز می‌شود که هنوز تکلیف نیمکت مسی‌ها مشخص نشده است.

در این مدت اگرچه نام‌های زیادی برای سرمربیگری مس کرمان معرفی شده بود؛ اما در نهایت درحالی‌که بین ۲ گزینه نهایی قرعه به نام فرزاد حسین‌خانی افتاده بود؛ اما یک سری موانع بر سر راه معرفی او وجود داشت. موانعی که ورزشی نبوده و باز هم همان دخالت‌ها و دست‌های پشت پرده‌ای هستند که در این سال‌ها هم نمی‌گذاشتند این باشگاه نفس راحتی بکشد.

معرفی‌نشدن سرمربی در تیم فوتبال مس کرمان در حالی اتفاق افتاده که سایر تیم‌های شرکت مس سرمربیان خود را می‌شناسند و تمرینات و آماده‌سازی خود را شروع کردند.

اما مقصر کیست؟

شاید خیلی‌ها تصور می‌کردند با کنار رفتن سیاسیون قدیمی در کرمان حالا دخالت‌ها در انتصابات این باشگاه کمتر شود؛ اما گویا این‌گونه نبوده و هنوز هم دخالت‌ها و فشارهای غیر فوتبالی بر این باشگاه تحمیل می‌شود.

اینکه در روزهای آینده سرانجام سرمربی تیم فوتبال مس کرمان معرفی می‌شود واضح است؛ اما موضوعات واضح‌تر دخالت‌های غیرفوتبالی‌ها در امور این باشگاه است و موضوع مهم دیگر که باید به آن توجه کرد این است که تا زمانی که تکلیف تیم فوتبال این باشگاه مشخص نشود دیگر تیم‌های این باشگاه هم روی هوا هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120769
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.