پرسپولیس - مس رفسنجان؛ ایستگاه آخر


چشم امید استقلالی‌ها به محرم و شاگردانش

۲ تیم مس رفسنجان و پرسپولیس درحالی در بازی آخر لیگ به مصاف یکدیگر می‌روند که پیروزی مسی‌ها می‌تواند به کلی معادلات قهرمانی را برهم بزند.

به گزارش کرمان‌نو، ۲ تیم مس رفسنجان و پرسپولیس در حالی امروز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که چشم امید استقلال‌ها در ورزشگاه دستگردی به ساق پای شاگردان محرم نویدکیا است.
اگرچه با اتفاقات چند هفته پایانی و در این بازی پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد؛ اما در صورت شکست پرسپولیس و درصورتی‌که استقلال امتیاز بگیرد معادلات برهم می‌خورد. به همین دلیل آبی‌ها گوشه چشمی به این بازی نیز دارند.
به دلیل بودن شانس قهرمانی برای هر ۲ تیم آمادگی لازم برای برپایی جشن قهرمانی امروز در هر دو ورزشگاه انجام شده است.
از حواشی بازی ۲ تیم مس رفسنجان و پرسپولیس اینکه بلیت این بازی در بازار سیاه به ۱۰ میلیون تومان هم رسیده است. این در حالی است که تمامی بلیت‌های این بازی روز گذشته توسط هواداران پرسپولیس خریده شد و ظرفیت ورزشگاه تکمیل شد. حالا در بازار سیاه بلیت‌های این بازی با قیمت‌های عجیب‌وغریب به فروش می‌رسد به طور مثال برای قسمت زنان و روبه‌روی جایگاه، بلیت‌ها با قیمت ۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
اگرچه نویدکیا سرمربی تیم مس رفسنجان گفته که:«همیشه به خاطر خودمان بازی می‌کنیم و توجهی به پرسپولیس و استقلال ندارم.» اما هواداران استقلالی امیدوارند تا تیم او همانند بازی‌های مس برابر استقلال بتواند پرسپولیس را هم متوقف کند.
او در بخشی  از صحبت‌هایش گفت:«همه حساسیت‌های این بازی را می‌دانند. بازی هفته آخر است و فوق‌العاده مهم است. برای ما هم مهم خواهد بود. شاید بگویند ما تأثیری در جدول نخواهیم داشت؛ اما از لحاظ شخصیتی برای خودمان خیلی مهم است که بتوانیم بازی خوب و باکیفیتی انجام بدهیم. جدا از هر نتیجه‌ای که اتفاق می‌افتد، باید همه تلاشمان را بکنیم که به‌خاطر خودمان یک بازی خوب انجام بدهیم. تیم پرسپولیس هم که در هفته‌های گذشته نتایج فوق‌العاده خوبی گرفته‌اند و کیفیت خیلی خوبی از خودشان نشان داده‌اند و این می‌تواند کار را برای ما سخت کند. در فاز هجومی بهترین تیم ایران هستند و گل زده زیادی در نیم‌فصل دوم داشته‌اند و این نشان می‌دهد کار خیلی سختی است و باید با تمرکز بازی کنیم که بتوانیم ابتدا بازی خوبی انجام بدهیم، چون برای من مهم است که تیمم ابتدا بازی باکیفیتی انجام بدهد و بعد بتوانیم نتیجه هم بگیریم. این را هم باید بگویم که متأسفانه ما هفته گذشته در نیمه اول بازی باکیفیتی انجام ندادیم.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118950
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.