شروع لیگ برتر فوتبال زنان؛


گل‌گهر با توپ پُر آمد | دستبرد تیم‌های مدعی به لشکر خاتون

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان از امروز جمعه با برگزاری سه مسابقه پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار تیم گل‌گهر سیرجان مهمان سپاهان اصفهان است.

به گزارش کرمان‌نو، هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان، رسماً از امروز جمعه ۲۷ مهر آغاز خواهد شد. امروز در مهم‌ترین دیدار هفته اول گل‌گهر از ساعت ۱۵ مهمان تیم سپاهان است.

گل‌گهر سیرجان که با گرفتن امتیاز تیم شهرداری سیرجان امسال در لیگ برتر فوتبال زنان تیم‌داری خواهد کرد با خریدهایی که در روزهای اخیر داشته خود را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی معرفی کرده است.
آنها پس از اینکه هدایت تیمشان را به مریم جهان‌نجاتی دادند گرفتن بازیکنان مدنظرشان را شروع کردند.

زوج آتشین خط حمله باز هم در سیرجان

افسانه چترنور و شبنم بهشت زوج خط حمله سال‌های قبل شهرداری سیرجان که فصل قبل در ملوان توپ می‌زدند بار دیگر با آمدن جهان‌نجاتی به سیرجان برگشتند.

گل‌گهری‌ها علاوه بر گرفتن برخی بازیکنان سابق شهرداری سیرجان که فصل گذشته از این تیم جدا شدند بازیکنان سرشناسی را نیز از تیم خاتون بم گرفتند. آنها سمانه چهکندی، زهرا سربالی، زهرا خواجوی و سمیه اسدیان را از خاتون بم به خدمت گرفتند.

9223372036854775808 215011

n2xozyzw

15t54jbn

udgpv2rv

جدایی ستاره‌های خاتون یکی پس از دیگری

خاتون بم که به‌تازگی از بازی‌های گروهی آسیایی خود برگشته است این روزها بازیکنان زیادی را ازدست‌داده است، علاوه بر اینکه تعدادی از بازیکنان این تیم به گل‌گهر پیوستن حالا ۲ بازیکن موثر این تیم در باشگاه‌های آسیا که همراه این تیم بودند نیز به تیم سپاهان پیوستند.
ملیکا متولی و رها یزدانی، دو ستاره‌ای که در فصل گذشته در شهرداری سیرجان حضور داشتند و برای مسابقات آسیایی همراه خاتون بودند حالا رسماً به تیم زنان سپاهان پیوستند.

بدون شک این جدایی‌ها زنگ خطری برای قهرمان فصل گذشته است و در سوی مقابل تیم‌های دیگر نیز مدعیان کسب جام هستند.
بازی هفته اول خاتون برابر آوا تهران با درخواست دو تیم و موافقت سازمان لیگ، به‌تعویق‌افتاده که البته مشخص نیست این بازی چه زمانی برگزار شود.

becq3wad

برنامه بازی‌های هفته اول فوتبال زنان:

زنان سپاهان – شهرداری سیرجان ۱۵:۰۰
خاتون بم – زنان پیکان ۱۵:۰۰ (تعویق)
ستارگان سلیمی تنگستان – زنان ملوان ۱۵:۰۰ (تعویق)
ایستا کردستان – پالایش گاز ایلام ۱۵:۰۰
نماینده البرز – تام اصفهان ۱۵:۰۰

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123269
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.