آغاز تمرینات تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان

سرمربی تیم فوتبال بانوان سیرجان از آغاز تمرینات سبز پوشان سیرجانی با شرکت حداکثری بازیکنان برای حضوری قدرتمندانه درجام باشگاه‌های آسیا خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مریم جهان نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان سیرجان گفت: تیم شهرداری سیرجان به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و چهاردهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، تمرینات خود را آغاز کرده است.

این در حالی است که بازیکنان تست کرونا دادند تا تمرینات با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

تمرینات تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در حال حاضر، بدون حضور ملیکا متولی و فاطمه امینه برازجانی که در اردوی تیم ملی حضور دارند، زیر نظر کادرفنی آغاز شده است تا شاگردان مریم جهان نجاتی برنامه‌های آماده سازی را برای مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا در پیش بگیرند.

تیم بانوان شهرداری سیرجان که پارسال را به عنوان صدرنشین و قهرمان لیگ برتر به پایان رساند، به عنوان اولین تیم در تاریخ فوتبال بانوان ایران جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد و در چارچوب این رقابت‌ها با تیم‌هایی از کشور اردن، هند و ازبکستان دیدار خواهد کرد.

سهیلا نظام آبادی کاپیتان تیم فوتبال بانوان نیز در خصوص شرایط تیم گفت: با شروع به موقع تمرینات و فاز بدنسازی و اضافه شدن نفرات جدید به بدنه اصلی تیم، اکنون شرایط بسیار عالی و کادر فنی راضی هستند و تمام بازیکنان برای یک فصل جدید و قهرمانی آسیا آمادگی کامل دارند.

او افزود: خوشبختانه امسال با جذب بازیکنانی همچون فهیمه ارزانی (بازیکن سابق تیم)، فاطمه مخدومی (بازیکن تیم وچان کردستان)، فاطمه سرور زاده و زینب عباسلو و مریم سلیمان پور (بازیکنان تیم ملی جوانان) شرایط خوبی برای تیم رقم خواهد خورد.

رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های بانوان در منطقه غرب آسیا برای دومین سال برگزاری از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود و برای نخستین بار نماینده‌ای از ایران قرار است در آن شرکت کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای زمان برگزاری این رقابت‌ها که به میزبانی اردن برگزار می‌شود را اعلام کرد که بر این اساس، ۷ نوامبر ۲۰۲۱ (یکشنبه ۱۶ آبان) بنیادکار (ازبکستان) – شهرداری سیرجان (ایران) – ساعت ۱۶ به وقت محلی و گوکولام کرالا (هند) – امان کلاب (اردن) – ساعت ۱۹ به وقت محلی
۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ (چهارشنبه ۱۹ آبان) شهرداری سیرجان (ایران) – گوکولام کرالا (هند) – ساعت ۱۶ به وقت محلی و امان کلاب (اردن) – بنیادکار (ازبکستان) – ساعت ۱۹ به وقت محلی
۱۳ نوامبر ۲۰۲۱ (شنبه ۲۲ آبان) بنیادکار (ازبکستان) – گوکولام کرالا (هند) – ساعت ۱۶ به وقت محلی و امان کلاب (اردن) – شهرداری سیرجان (ایران) – ساعت ۱۹ به وقت محلی رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76855
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.