مربی تیم فوتبال مس کرمان تأکید کرد:


استفاده مس کرمان از ظرفیت‌های بومی استان

مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: امسال استفاده بیشتری در کادر فنی و بازیکنان از ظرفیت‌های بومی استان داشتیم و این نگاه و فلسفله باشگاه برای فصل بعد نیز تا حدودی دنبال می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، محمود محمودی نیا با تبریک صعود باشگاه مس کرمان به جمع 16 تیم لیگ برترُ اظهار کرد: باشگاه مس کرمان باشگاه ریشه داری است که سالهاست سخت افزارهای لازم را برای حضور در لیگ برتر دارد و با داشتن هواداران پ‍رشمار در سراسر استان، جایش در لیگ برتر خالی بود.

وی افزود: صعود مس کرمان به لیگ برتر پس از 8 سال مرارت و سختی اتفاق افتاد و کام مردم استان را شیرین کرد.

وی در خصوص دو دیدار انتهایی تیمش در لیگ یک، گفت: اگر چه تیم به رقابتهای لیگ برتر صعود کرده اما برای این دو بازی نیز که روزهای پنجشنبه جاری و سه شنبه هفته آینده خواهد بود تمرکز داشته و برای بدست آوردن قهرمانی لیگ یک نیز انگیزه داریم و تلاش خود را انجام می دهیم.

مربی تیم فوتبال مس کرمان درباره برنامه ریزی باشگاه برای رقابتهای فصل بعد لیگ برتر توضیح داد: باشگاه در این زمینه بسیج شده و جلساتی را برای داشتن تیمی قدرتمند و شایسته در فصل آینده برگزار کرده است.

محمودی نیا به توجه باشگاه مس کرمان به رشد استعدادهای فوتبالی استان اشاره و عنوان کرد: درست است که در فوتبال حرفه ای بومی یا غیربومی معنایی ندارد اما باشگاه مس کرمان در کنار حرفه ای بودن و استفاده از بهترین ظرفیتها، سعی کرده زمینه ای را فراهم آورد که جوانان شایسته و مستعد فوتبالی استان کرمان نیز در این مسیر رشد و پیشرفت داشته باشند.

مربی تیم فوتبال مس کرمان در این زمینه ادامه داد: امسال بین4 تا 8 بازیکن بومی را در مسابقات استفاده کردیم و در کنار تعداد زیادی مربیان بومی در کادر فنی نقش آفرینی کردند که ثمره این توجه، صعود به لیگ برتر بود البته باز تاکید می کنم در فوتبال حرفه ای، بومی و غیربومی معنا ندارد.

محمودی نیا خاطرنشان کرد: برای فصل بعد نیز در کنار همه برنامه ریزی ها برای انتخاب بهترین بازیکنان، سعی می کنیم ظرفیت ها و بازیکنان بومی را ببینیم و جذب نفرات شایسته را داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال مس کرمان سال اول حضور هر تیمی را در رقابتهای لیگ برتر دشوار خواند و تیمش را مستثنی از این موضوع ندانست و گفت: با توجه به محدودیت ها و مشکلاتی که داریم قطعاً قصد مس کرمان در اولین فصل حضورش، ماندن در لیگ برتر است تا در سالهای بعد برنامه ریزی بهتری را داشته باشد.

محمودی نیا در پاسخ به این سوال که نظرش در خصوص رقابت با دو تیم دیگر هم استانی بویژه همنام رفسنجانی در لیگ برتر چیست، گفت: به هر حال اینکه سه تیم از سه شهر در فاصله صد کیلومتری با هم در بالاترین سطح فوتبال کشور رقابت می کنند رهاورد و ظرفیتی است که باید از آن بخوبی استفاده شود.

وی افزود: با دو تیم هم استانی بویژه مس رفسنجان که هم خانواده و همنام مس کرمان هستند و بنده سالها در این باشگاه مربیگیری کرده و سابقه مدیریتی دارم رقابت فنی داریم اما وارد مسائل غیراخلاقی نمی شویم چرا که معتقدیم برای برای توسعه فوتبال استان، کشور و صنعت مس باید از ظرفیت این دو تیم بهره برد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89377
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.