بانوان کرمانی نایب قهرمان جام حذفی تنیس کشور شدند

تیم آکادمی تنیس اسفندیاری کرمان مقام نایب قهرمانی جام حذفی بانوان کشور را به خود اختصاص داد.

مسابقات تنیس جام حذفی بانوان کشور، به مدیریت سمیرا قدسی و با سرداوری شروین صفوی داور نشان سفید کشورمان پس از ۲ هفته رقابت تنیسور‌ها در زمین‌های المپیک کیش سرانجام با انجام دیدار فینال به پایان رسید.

بر این اساس، فینال رقابت‌های جام حذفی بانوان کشور بین تیم‌های یر ب یر و آکادمی تنیس اسفندیاری کرمان برگزار شد که در نهایت نماینده البرز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم آکادمی تنیس اسفندیاری کرمان عبور کند تا عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی سابینا شایلدولینا از تیم آکادمی تنیس اسفندیاری کرمان با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ ماندگار فرزانی را برد.

در دومین مسابقه بخش انفرادی شهرزاد بانی سعید از تیم یر ب یر با نتیجه ۲-۶ و ۱-۶ از سد میترا ابراهیمی عبور کرد تا نتیجه نهایی با انجام دیدار بخش دو نفره مشخص شود.

با انجام دیدار دو‌نفره، تیم یر ب بر با ترکیب رومینا زینالی و ماندگار فرزامی با نتیجه (۴-۶) مقابل تیم آکادمی تنیس اسفندیاری با ترکیب سابینا شایلدولینا – میترا ابراهیمی به پیروزی رسید.

به این ترتیب تیم یر ب یر با ترکیب ماندگار فرزامی، رومینا زینالی، شهرزاد بانی سعید به مربیگری نازنین سیوشانسی و سرپرستی باران بارانی عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

تیم آکادمی تنیس اسفندیاری کرمان نیز با ترکیب سابینا شایلدولینا، میترا ابراهیمی و صدف ایرانمنش نایب قهرمان شد.

تیم‌های k۲ الف و ملیوان هم عنوان سوم مشترک را به نام خود ثبت کردند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81292
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.