تساوی مهم مسی‌ها در خانه

مس رفسنجان امروز در مقابل سرخپوشان به تساوی رسید.

ورزش سه گزارش داده؛ تیم فوتبال سرخپوشان در ادامه روند رو به رشد خود در هفته بیست و دوم لیگ برتر در کرمان به مصاف مس این شهر رفت، در این بازی دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و نتوانستند دروازه هم را باز کنند.

اما در نیمه دوم این مس رفسنجان بود که بازی را تهاجمی تر آغاز کرد، در دقیقه 65 بازی مهرداد آوخ توانست این تیم را از حریف خود پیش بیندازد تا صدرنشین لیگ یک به کسب 3 امتیاز بازی امیدوار شود.

اما بعد از به ثمر رسیدن گل، این سرخپوشان بودند که بر بازی مسلط شدند و حملات خود را آغاز کردند، در دقیقه 80 بازی سینا اسد بیگی موفق شد دروازه مس رفسنجان را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه حملات دو تیم نتیجه نداد تا در نهایت بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

تیم فوتبال مس رفسنجان با این نتیجه با 43 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی باقی ماند و سرخپوشان با وجود کسب این تساوی مهم در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

تیم فوتبال سرخپوشان در 5 بازی که رضا عنایتی را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارند نتایج بسیار خوبی کسب کرده و با وجود بازی با تیم های بالانشین جدول رده بندی تا کنون شکستی را تجربه نکرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=41744
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.