تیم مس رفسنجان بامداد امروز عازم ترکیه شد

مدیر فنی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم فوتبال مس رفسنجان در ادامه آماده سازی خود برای فصل جدید بامداد امروز شنبه ۲۷ شهریورماه عازم ترکیه شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “اکبر زبردست” اظهار کرد: تیم فوتبال مس رفسنجان از ۱۲ شهریورماه جاری تمرینات خود را در تهران آغاز کرده و تاکنون تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. امسال کیفیت بازیکنان و ذخیره ها خوب است و در دو پلن تیم اول و دوم بازیکنان خوبی جذب شده اند.

وی با بیان اینکه امسال بازیکنان قابل قبولی جذب شده اند، افزود: سعی کرده ایم با قرارداد دو ساله بازیکنان را جذب کنیم تا ۶۰ تا ۷۰ درصد شاکله تیم برای فصل بعد حفظ شود. در همه پست ها بازیکنان خوبی گرفتیم، دو بازیکن باکیفیت تیم ملی عمان به نام های فایز الرشیدی و زهیر سلیمان هافبک و دروازه بان تیم ملی عمان را جذب کردیم و در مجموع در همه پست ها نظر کادر فنی جلب شده و درصدد هستیم بتوانیم یک مهاجم تمام کننده را نیز جذب کنیم تا از این نظر تیم کامل تر شود.

مدیر فنی تیم فوتبال مس رفسنجان در ادامه از برپایی اردوی نانجی پوشان در ترکیه خبر داد و گفت: تیم فوتبال مس رفسنجان بامداد امروز شنبه برای برپایی اردویی حدود ۱۰ روزه در کمپ زنیت عازم ترکیه می شود که در این اردو تمریناتمان را دنبال خواهیم کرد و برنامه ریزی شده که چند بازی تدارکاتی را نیز داشته باشیم.

وی کار مس رفسنجان در فصل جدید لیگ برتر را دشوارتر از فصل قبل خواند و افزود: فصل قبل به دلیل اینکه تیم ها شناختی از تیم ما نداشتند برای گرفتن امتیاز می آمدند و شاید احساس این بود که بازی راحتی در پیش دارند اما امسال تیم ها شناخت خوبی از مس رفسنجان دارند و این موضوع کار را سخت تر خواهد کرد.

زبردست با ابراز رضایت از وضعیت امکانات تیم، یادآور شد: در این زمینه خوشبختانه مشکل خاصی نداریم و همه امکانات را در اختیار داریم.

وی تصریح کرد: دغدغه اصلی ما این است که همچنان زمین چمن در رفسنجان نداریم و اگر به مسابقات فصل جدید نرسد مجبور هستیم در شهر دیگری میزبان تیم ها باشیم که این مسئله زیبنده رفسنجان نیست و هم فرصت و امتیاز میزبانی را از مس رفسنجان می گیرد، ضمن اینکه فرصت را از هوادارانی که اگر ستاد کرونا اجازه دهد با جمعیت محدود و واکسینه شده وارد ورزشگاه ها شوند، می گیرد.

مدیر فنی تیم مس رفسنجان با ابراز امیدواری از اینکه زمین چمن طبیعی ورزشگاه شهدای مس در رفسنجان هر چه سریعتر به بهره برداری برسد، افزود: امسال اگر امکانات زیرساختی در رفسنجان داشتیم تمرینات مان را در تهران دنبال نمی کردیم بنابراین مجبور شدیم برای شروع کار در تهران تمرینات را آغاز کنیم. به هر حال لازم است مسئولان به دغدغه اصلی تیم در برهه کنونی توجه داشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76910
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.