درخشش بانوان استان کرمان در لیگ تنیس ایران

با پایان یافتن مرحله دوم گروهی مسابقات لیگ تنیس بانوان ایران، مجوز حضور ۳ تیم لیگ برتری از استان کرمان صادر شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، آخرین روز مرحله دوم گروهی رقابت‌های لیگ تنیس بانوان ایران با سرداوری حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان در زمین‌های آکادمی تنیس مومن زاده اصفهان برگزار شد تا تیم‌های راه یافته به مسابقات لیگ برتر معرفی شوند.

در این دوره از رقابت‌ها ۲۵ تیم از استان‌های تهران، البز، اصفهان، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، فارس، قم، کرمان و گیلان حضور داشتند.
تیم‌های پندار سیرجان، فاخر سیرجان و داریوش سیرجان به عنوان نمایندگان استان کرمان در این مسابقات حضور داشتند.

با برگزاری آخرین دیدار‌های مرحله گروهی دوم، تیم فاخر سیرجان با نتیجه دو بر یک از سد ویتاپ قم گذشت و تیم پندار سیرجان با نتیجه سه بر صفر بر تیم داریوش سیرجان غلبه کرد.

به این ترتیب تکلیف ۸ تیم راه یافته به رقابت‌های لیگ برتر سال ۱۴۰۱ مشخص شد.

با انجام مراسم قرعه کشی تیم‌های یر ب یر، فاخر سیرجان، هیئت تنیس فارس و داریوش سیرجان در گروه یک و تیم‌های رز اسپرت البرز، ویتاپ قم، k۲ الف و پندار سیرجان در گروه ۲ مرحله سوم گروهی حضور خواهند داشت.
بدین ترتیب تیم پندار سیرجان توانست مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کند و در نهایت تیم‌های پندار سیرجان، فاخر سیرجان و داریوش سیرجان توانستند جواز حضور در مسابقات لیگ برتر سال آینده را به دست آورند.

همچنین آریسا سبزه زار تنیسور شایسته کرمانی توانست در قالب تیم هیئت تنیس استان فارس به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80108
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.