رئیس دسته یک فوتبال: تلاش مسئولان مس شهربابک کافی نیست

رئیس برگزاری مسابقات دسته یک فوتبال با بیان اینکه تلاش مسئولان باشگاه مس شهربابک در تامین استانداردها برای میزبانی کافی نیست گفت که این شهر همچنان شرایط میزبانی را ندارد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، فریبرز محمودزاده مهمترین مشکل در شرایط میزبانی شهربابک را نداشتن هتل مناسب عنوان و بیان کرد: طبق شرایط آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ یک، شهربابک از لحاظ اسکان تیم ها، هتلینگ شهری، استقرار داور و ناظر مسابقه نمره منفی می گیرد.

وی افزود: با توجه به بازدیدی که اوایل تیرماه سال جاری از شرایط سخت افزاری ورزشگاه و امکانات شهری شهربابک داشتیم مکاتبه‌ای در تاریخ ۱۳ تیرماه با امضای آقای بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیات فوتبال استان و باشگاه مس شهربابک انجام شد.

رئیس برگزاری مسابقات دسته یک فوتبال با بیان اینکه در دو بخش الف و ب ماجرای صعود شهربابک را شرح دادیم افزود: در بخش نخست امکانات شهری و محل اسکان و در بخش دوم هم نکاتی در سه بند الف، ب و ج در خصوص پروژه جدید ورزشگاه ۱۰ هزار نفری ذکر شد که در بند ج ۱۳ مورد از موارد استانداردسازی ورزشگاه برای برگزاری مسابقه فوتبال را داشتیم.

محمودزاده تصریح کرد: با توجه به بازدیدهایی که انجام دادیم تقریبا می توان گفت ۵۰ درصد این ۱۳ مورد انجام شده و مدیران باشگاه و ورزشگاه شهدای مس شهربابک ۵۰ درصد بعدی را به روزهای آینده موکول کرده اند اما ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان در رفع مشکلات، این تلاش ها کافی نیست و حمایت بیشتر مسئولان را می طلبد که سایر نقص ها برطرف شود.

وی یادآور شد: مسئولان شهربابک ساختمان هایی را برای محل اسکان در نظر گرفته اند اما پروژه ها کامل نشده و تا این لحظه مس شهربابک باوجود صعود به لیگ یک ایران قادر به میزبانی از تیم های دیگر در جریان مسابقات نخواهد بود.

رئیس برگزاری مسابقات دسته یک فوتبال بیان داشت: باوجود قدمت تاریخی طولانی و وجود روستای ثبت جهانی و زیبای میمند در شهربابک نداشتن هتل ضعف بزرگی برای این شهرستان است؛ ما در ساختار فوتبال نمی توانیم نبود هتل را نادیده بگیریم و تیم های میهمان هم نمی توانند در پاییز و زمستان فاصله ۱۰۰ کیلومتری سیرجان تا شهربابک را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه هفته آینده قرعه کشی و حدود ۲۰ روز دیگر زمان آغاز لیگ یک است تاکید کرد: باشگاه مس هرچه سریعتر باید شهر دیگری را به عنوان میزبان به ما معرفی کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77188
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.