رفسنجانی‌ها در یک قدمی قهرمانی در لیگ آزادگان

امشب مس رفسنجان به مصاف خوشه طلایی ساوه می‌رود که در صورت برد می‌تواند در ساوه جشن قهرمانی خود را برگزار کند.

مس رفسنجان 6 امتیاز از تیم دوم پیش است و اگر این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد اختلاف امتیازش با تیم دوم، در صورت برتری تیم دوم در بازی های هفته سی و یکم 9 امتیاز می شود و می‌تواند در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی ها قهرمانی اش را در ساوه جشن بگیرد.

به این خاطر که تفاضل گل بسیار بالایی دارد و حتی در صورت شکست در سه هفته پایانی باز هم این موقعیت را از دست نمی‌دهد.

هر چند که خیلی بعید است مس از سه بازی پایانی بعد از دیدار با خوشه طلایی امتیازی نگیرد. در آنسوی میدان خوشه طلایی در اولین فصل حضور در لیگ یک برای مدعی ماندن و صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم باید سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند. در غیر اینصورت با توجه به کثرت مدعیان برای کسب عنوان دوم بازی ها شانسش برای صعود کم خواهد شد.

با وجود حساسیت های این دیدار پیش بینی می شود در ساوه شاهد ارایه بازی خوب و تهاجمی از سوی دو تیم باشیم. این به خاطر تفکرات محمد ربیعی و محسن عاشوری است.

مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی تا به این جای کار 52 گل زده و بهترین خط حمله بازی ها را  در اختیار دارد. این آمار نشان می دهد مس رفسنجان شایسته ترین تیم برای قهرمانی در این فصل از بازی ها و صعود به لیگ برتر است.

17 برد در 30 بازی نشان می دهد محمد ربیعی همواره تیمش را با فوتبال تهاجمی برای برد روانه میدان می کرده و به طور حتم بازی هایی که یک سوی آن مس رفسنجان بود تبدیل به بازی های زیبای این فصل می شد.

مس رفسنجان ساعت 19:40 امروز (شنبه ۴ مرداد ۹۹) در ورزشگاه شهید چمران ساوه به مصاف خوشه طلایی ساوه می‌رود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53105
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.