رکوردشکنی دوچرخه سوار کرمانی در لیگ جوانان

در نخستین روز مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری جوانان کشور، محمد امین رحیم آبادی رکابزن تیم مس کرمان رکورد ماده ۲۰۰ متر را شکست.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین اسلامی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان گفت: مرحله نخست مسابقات دوچرخه سواری لیگ پیست و جاده پسران رده سنی جوانان از دیروز در تهران آغاز شد و رکابزنان در ماده استقامت جاده به رقابت پرداختند.

او می گوید: ۴۵ رکابزن در قالب ۱۳ تیم رقابت خود را در مسیر ۸۰ کیلومتری پارک چیتگر برگزار کردند که در پایان محمد درزی رامندی با ثبت زمان دو ساعت و یک ثانیه و بیست صدم ثانیه به عنوان نفر نخست از خط پایان گذشت. پوریا یعقوبی از دانشگاه آزاد تبریز دوم شد و امیرحسین وطن پرست رکابزن تیم مس رفسنجان در رتبه سوم قرار گرفت.

به گفته اسلامی، این مسابقات در بخش پیست نیز تا روز جمعه ادامه دارد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان گفت: همچنین در نخستین روز مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری جوانان پسر و در پیست دوچرخه‌سواری آزادی، رکورد ماده ۲۰۰متر جوانان کشور شکسته شد.

به گفته او، محمد امین رحیم آبادی رکابزن تیم مس کرمان که محمد ابوحیدری مربی کرمانی هدایت آن را برعهده دارد، مسابقه خود را در ماده ۲۰۰متر با ثبت زمان ۱۰ثانیه و ۳۲صدم ثانیه به پایان رساند و رکورد این ماده را که دست خودش بود بهبود بخشید.

اسلامی می گوید: رکورد قبلی این رشته ۱۰ثاینه و ۴۷صدم ثانیه بوده است.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88482
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.