رکورد زنی کرمانی‌ها در کم‌ تحرکی| مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های همگانی استان برگزار شد

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های همگانی استان گفت: کرمان جزو استان‌های کم تحرک کشور است به طوری که بر اساس آمار تا ۶۰ درصد جمعیت این استان دچار کم تحرکی هستند.

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های همگانی استان امروز با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور در محل هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این مراسم با اعلام اینکه منابع انسانی کرمان توانمند هستند، خطاب به نامزدها گفت: ادبیات علمی ورزش همگانی کشور در لابلای کلام شما به خوبی مشهود بود و این نشان می‌دهد، ادبیات توسعه ورزش همگانی در حال توسعه و ترویج است.

ملایی افزود: بر اساس آماری که وجود دارد، کرمان جزو استان‌های کم تحرک کشور است و تا ۶۰ درصد جمعیت این استان دچار کم تحرکی هستند، پس این دلیلی است که ما می‌گوییم نباید بیش از پیش به قهرمانی بپردازیم.

 بیشترین آسیب کم‌ تحرکی بر بانوان است

او با بیان اینکه امروز کشور دچار کم تحرکی است، تصریح کرد: بانوان در این زمینه بیشترین آسیب را می‌بینند و کودکان نیز این آسیب‌ها را تجربه می‌کنند.

ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: حتی اگر ندانیم سلامت، اصلی‌ترین اولویت ایران است، موج میلیونی بیماران در دهه آینده ما را وادار خواهد کرد که به ورزش همگانی در قالب عمل بپردازیم تا زمانی که موانع مشارکت بانوان در ورزش مورد علاقه شان رفع نشود، صرفا با تبلیغ و توجیه ضرورت ورزش، کار بزرگی اتفاق نخواهد افتاد.

او گفت: هیئت استان باید از ظرفیت همه کاندیداها، در قالب شورای راهبردی استفاده کند، در این صورت می‌توانید با تعامل استانی، موانع مشارکت را شناسایی کنید و برای اقشار مختلف و رفع موانع هر قشر برنامه ریزی داشته باشید.

ملایی افزود: فکر می‌کنم دهه آینده اجباراً در کشور ما، ورزش همگانی اولویت اصلی را خواهد داشت، نه به دلیل نگرش صد درصد متعالی مدیران ارشد، بلکه به دلیل پیامد‌هایی که کم تحرکی در کشور ایجاد کرده، هیچ راهی وجود ندارد و کم هزینه‌ترین راهی که می‌توانیم خیل میلیونی بیماران کشور و مشکلات اجتماعی پیچیده‌ای که در شرایط فعلی با آن سردرگریبان هستیم را مدیریت کنیم پرداختن به فعالیت بدنی و ورزش همگانی است.

امیر جعفری رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان شد

در پایان مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های همگانی استان امیر جعفری با کسب 7 رای از مجموع 14 رای ماخوذه برای یک دوره 4 ساله ریاست این هیئت را بر عهده گرفت.

کامبیز صنعتی و امیر آشور‌ماهانی نیز با 5 و 2 رای نتوانستند آرای لازم را برای ریاست این هیئت بدست آورند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74860
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.