زنان فوتبالیست بم لبخند پیروزی را بر لبان همه ایرانیان نشاندند

هشتمین قهرمانی تیم فوتبال خاتون بم در لیگ برتر کشور نه تنها کام زنان این شهرستان و کرمان را بلکه خیلی از زنان ایران که از کم و کیف برگزاری این رده از مسابقات اطلاعی نداشتند نیز شیرین کرده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، هفته گذشته تیم فوتبال بانوان خاتون بم موفق شد برای هشتمین دوره متوالی قهرمانی لیگ برتر فوتبال را کسب کند و دومین نماینده ایران در بازی های آسیایی شود.

مراسم جشن قهرمانی این تیم نیز در حالی برگزار شد که انتشار اخبار آن سبب خوشحالی بسیاری از بانوان کشورمان در هرجای کشور شده است.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به این رویداد می گوید که قهرمانی لیگ برتری تیم خاتون بم اثبات می کند که باوجود همه مشکلات و کمبود ها، هر زمان شیرزنان این سرزمین اراده کنند، پیروز میدان هستند و هیچ مانعی را پیش رو نخواهند داشت.

نرجس بحرآسمانی افزود: کار تیم بانوان بم، الگوی دختران و زنان کرمانی و ایرانی خواهد بود و بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: حضور افتخارآفرین بانوان ورزشکار شهرستان بم بار دیگر توان بانوان کشور را به تصویر کشید و نشان داد بانوان با اراده آهنین به اهداف خود می رسند.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری کرمان تاکید کرد: قرمانی تیم فوتبال خاتون آباد بم در چهار دوره متوالی لیگ برتر بانوان کشور بیانگر شایستگی های بی شمار زنان توانای این سرزمین قهرمان است.

وی ادامه داد: از اعضای تیم و کادر و خانواده هایشان تشکر می کنیم که زمینه این موفقیت ها را فراهم کرده اند و بدون شک پیروزی با همکاری و همدلی این خانواده ها و حمایت مردم فهیم و مسئولان، مسیر تعالی این بانوان در ادامه نیز امکان پذیر است.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89819
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.