سه کرمانی در تیم ملی فوتبال نابینایان و کم‌بینایان راهی پاراالمپیک می‌شوند

«ایمان فرحبخش» به عنوان مربی، «صادق رحیمی» و «محمدرضا مهنی نسب» به عنوان بازیکن راهی پاراالمپیک هستند.ایمان فرحبش یکی از مربیان تیم ملی در مورد آخرین وضعیت تیم می‌گوید.

او با اظهار رضایت از وضعیت تیم می گوید که با کسب مقام قهرمانی در ژاپن شش ماه قبل ما را مسافر ریو کرد. از آن‌زمان تا امروز ۱۲مرحله اردوی آماده سازی در ایران و خارج از کشور داشتیم. یک ماه پیش هم در اردوی برزیل بین تیمهایی که سهمیه پارالمپیک گرفته بودند، نایب قهرمان شدیم .

فرحبخش با اشاره به اینکه درآخرین رنکینگ پارالمپیک، ایران چهار پله صعود داشته است، اضافه می کند که قطعا تیم ملی فوتبال نابینایان با مدال به کشور بازخواهد گشت. وی همچنین می گوید که  تنها بازی سخت ما بازی با برزیل است .

کشور تجلیل از اعضای تیم را به استانها می سپارد. آقای محمودی‌نیا مدیر کل مستعفی ورزش و جوانان بارها به ما قول قدردانی داد، اما اکنون که دیگر ایشان بر منصب مسئولیت نیست، هنوز از ما تجلیل نشده است.

در باشگاه مس هم هر کدام از مدیر عاملها می آیند، به ما قول می دهند، اما مسئولیت‌شان تمام می شود و دریغ از حتی یک لوح تقدیر .

ما درگروه A این بازیها با ترکیه، برزیل و مراکش هم گروه هستیم. پس از صعود از مرحله گروهی، در صورت سرگروهی با روسیه و اگر دوم شدیم با آرزانتین بازی می‌کنیم. حدس من به عنوان مربی، بازی با آرژانتینی خواهد بود که در تورنمنت یک ماه پیش در برزیل ۲ به هیچ شکستش دادیم .نهایتا ما در فینال با برزیل روبرو خواهیم شد.

این مربی تیمش را ۸۰ تا ۹۰درصد آماده و آخرین اردوی تیم در تهران را فقط ریکاوری می داند. فرحبخش از امکاناتی که در اختیار تیم بوده است، بسیار راضی به نظر می رسد. اما از مسئولان کرمانی به شدت گله مند است که بارها به وی و شاگردانش قول تجلیل و قدردانی داده اند، اما هرگز به عهدشان وفا نکردند.

وی اظهار داشت که کشور تجلیل از اعضای تیم را به استانها می سپارد. آقای محمودی‌نیا مدیر کل مستعفی ورزش و جوانان بارها به ما قول قدردانی داد، اما اکنون که دیگر ایشان بر منصب مسئولیت نیست، هنوز از ما تجلیل نشده است.

در باشگاه مس هم هر کدام از مدیر عاملها می آیند، به ما قول می دهند، اما مسئولیت‌شان تمام می شود و دریغ از حتی یک لوح تقدیر .

فرحبخش در ادامه اظهار داشت که شاگردان شیرازی من همین دو هفته پیش توسط شورای شهر شیراز مورد قدردانی واقع و نفری ۲۵ میلیون تومان پاداش دریافت کردند، اما با وجود همه این نامهربانیها ما با مدال بازخواهیم گشت.

کم بینایان
بازیکنان و مربی کرمانی تیم ملی فوتبال کمبینایان و نابینایان ایران

فرحبخش جوان‌ترین مربی ایران در المپیک و پارالمپیک می باشد. وی استخدام جایی نیست و بواسطه مدرک مربی گری و دانستن زبان انگلیسی به عنوان مربی در خدمت تیم ملی است.

به نظر می‌آید مسئولینی که در مواقع حساس که از ورزشکاران برای گرم کردن مراسم‌های خود استفاده می‌کنند باید در رفتار خود تجدید نظر کنند.

تیم فوتبال نابینایان و کم‌بینایان ایران به حضور سه کرمانی راهی مسابقات پاراالمپیک است . در حالی که دل خوشی از مدیران کرمانی ندارند. باید صبر کرد و دید تا در مراسم استقبال آنها مدیران چگونه برای گرفتن عکس سلفی با آنها صف می‌کشند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=1944
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.