مس رفسنجان-ماشین‌سازی تبریز| ربیعی: ماشین‌سازی تیم باکیفیتی است

در چهارچوب هفته یازدهم لیگ برتر امروز از ساعت ۱۵ مس رفسنجان در خانه میزبان ماشین سازی تبریز است.

مسی‌های رفسنجان که با ۹ بازی و ۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند به مصاف ماشین سازی ته جدولی می‌روند. ماشین سازی با ۹ بازی و ۳ امتیاز و تفاضل گل منفی ۱۰ یکی از بدترین فصل‌های خود را پشت سر می‌گذارد. شاگردان محمد ربیعی هم ۵ گل زده و ۸ گل خورده در کارنامه خود دارند.

ماشین سازی هفته قبل در دیداری پر حاشیه که ۵ پنالتی را به دنبال داشت به تساوی ۳ بر ۳ مقابل سپاهان رسید. مس رفسنجان هم با گل دقایق پایانی مقابل فولاد یک امتیاز کسب کرد.

ماشین‌سازی در حالی مقابل مس قرار خواهد گرفت که پیمان بابایی مهاجم تأثیرگذارش را در اختیار ندارد. این بازیکن که برابر سپاهان هر سه گل تیمش را به ثمر رساند از ناحیه همسترینگ مصدوم است و به بازی با مس نمی‌رسد.

وحید نعمتی مدافع سبزپوشان تبریزی نیز به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد. این در حالی است که ایمان باصفا هم محروم است و نمی‌تواند ماشین‌سازان را همراهی کند.

سرمربی تیم مس رفسنجان گفته باید تمام دقایق بازی مقابل ماشین سازی را هوشمندانه پشت سر بگذاریم و برنامه‌های خود را جلو ببریم.

ربیعی ادامه داد: ماشین سازی تیم باکیفیتی است رتبه فعلی این تیم، رتبه واقعی‌اش نیست. 

او  در خصوص محرومان هم گفت: چندین بازیکنامان را نداریم که هفته گذشته هم نداشتیم. ناصر سالاری، قائم اسلامی خواه و رحیم زهیوی را این هفته هم نداریم و در تمرین امروز محمدحسین کریم زاد یک کشیدگی به وجود آمده که باید در ساعات آینده ببینیم وضعیت او به چه شکل است. دو سه بازیکن نیمه مصدوم نیز داریم و امیدواریم با تلاش کادر پزشکی به بازی برسند.

این بازی از ساعت 15 روز یکشنبه 21 دی ماه در رفسنجان برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62012
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.