هیئت‌های فوتبال کرمان به اتوماسیون اداری مجهز می‌شوند

به منظور توزیع عادلانه امکانات در هیئت‌های فوتبال سراسر استان کرمان و ایجاد سهولت در انجام امور اداری آنها، این مراکز به سامانه اتوماسیون اداری مجهز می‌شوند.

نجمه مؤمنی، رئیس کمیته آی‌تی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه در دهه‌های اخیر، مدیریت مدرن در سازمان‌ها به منظور بهره برداری صحیح از دانش و توانایی نیروی انسانی، کاهش خطای انسانی، صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها به سمت سازمان الکترونیک در حرکت است، گفت: ایجاد چنین بستری به یقین نیازمند حمایت همه جانبه مدیریت یک سازمان است.

او افزود: با شروع دوره ریاست قرایی در هیئت فوتبال استان، مدیریت نوین و به روز وی با هدف ایجاد تغییرات مثبت، نه تنها شامل کمیته‌های پایه‌ای هیئت فوتبال و رشد ورزش، بلکه شامل بخش‌های اداری نیز شده است.

مؤمنی به پروژه استقرار سازمان الکترونیک ican در هیئت فوتبال استان اشاره و تصریح کرد: سازمان الکترونیک  ican فراتر از یک اتوماسیون اداری عمل می‌کند.

او بیان داشت: بر روی این بستر، علاوه بر قابلیت گردش مکاتبات، امکان ارائه‌ی سرویس‌های الکترونیکی به کارکنان سازمان و ارباب رجوع امکان پذیر است و همچنین قابلیت ایجاد ارتباط با دیگر نرم‌افزار‌های سازمان مانند حسابداری شرکتی، کارگزینی، حضور و غیاب و انبار نیز وجود دارد.

مؤمنی گفت: فاز نخست راه اندازی سازمان الکترونیک ican، استقرار اتوماسیون اداری فرزین به منظور کاهش هزینه ها، تسریع در امور مراسلاتی و استفاده بهینه از امکانات موجود هیئت فوتبال است.

رئیس کمیته آی‌تی هیئت فوتبال استان کرمان افزود: اتوماسیون اداری آی‌کن مطابق با استاندارد ISO۱۵۴۰۸ بوده و به تائید صلاحیت از مراجع ذیصلاح و تائیدیه رسمی امنیت و ثبت نرم‌افزار سازمان الکترونیک تحت وب در کشور هم رسیده است.

مؤمنی تصریح کرد: با شروع ریاست قرایی در هیئت فوتبال استان، راه اندازی این اتوماسیون، با اولویت بالا در دستور کار قرار گرفت و پس از فراهم سازی زیرساخت‌ها و پیش نیاز‌های سخت افزاری و نرم افزاری در هیئت فوتبال استان راه اندازی شد و هم اکنون تمامی مکاتبات اداری هیئت استان از حالت سنتی و دفتری به اتوماسیون اداری تغییر رویه داده است.

وی بیان داشت: به منظور توزیع عادلانه امکانات در هیئت‌های فوتبال سراسر استان، ایجاد سهولت در انجام امور اداری و تعامل قوی‌تر هیئت فوتبال شهرستان‌ها با یکدیگر و در رأس آن با هیئت فوتبال استان، دستور اکید قرایی، رئیس هیئت، استقرار این نرم افزار در هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها بود.

مؤمنی گفت: در این راستا هیئت فوتبال استان اقدام به تهیه لیسانس مورد نیاز این نرم افزار برای هیئت ‌های فوتبال شهرستان‌ها کرده که پس از فراهم سازی بستر نرم افزاری و به روز رسانی سرور سخت افزاری در مرکز استان و اعلام آمادگی تعدادی از هیئت ‌های فوتبال شهرستان ها، نخستین کارگاه آموزشی خود را ۲۰ مرداد ۹۸ برگزار کرد.

وی افزود: در این نشست که رؤسای کمیته فناوری اطلاعات و مسئولان دبیرخانه هیئت‌های فوتبال سیرجان، شهربابک، جیرفت، عنبرآباد، فهرج، بم، زرند و منوجان حضور داشتند استفاده از امکانات این نرم‌افزار، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به چرخه مکاتبات روزمره و موارد مربوط به مدیریت دبیرخانه‌ها، آموزش داده شد و آموزش و استقرار سایر شهرستان‌ها نیز به محض اعلام آمادگی آن‌ها اجرایی خواهد شد.

مؤمنی تصریح کرد: قطعاً در راستای رشد فوتبال استان و سهولت امور اداری و به روز رسانی سیستم اداری تنها به راه اندازی اتوماسیون بسنده نمی‌کنیم و در فاز‌های نهایی با سایر امکانات سازمان الکترونیک فرزین و دیگر نرم افزار‌های مدرن در فوتبال سعی خواهیم کرد، بستر رشد و موفقیت را برای این رشته در راستای مکاتبات سازمانی و اداری و تمامی امور اجرایی در برگزاری مسابقات فراهم کنیم.

رئیس کمیته آی‌تی هیئت فوتبال استان کرمان با بیان اینکه خوشبختانه استقبال خوبی از شهرستان‌ها در راستای راه اندازی اتوماسیون اداریصورت گرفته، ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی نرم افزار اتوماسیون اداری، مشکلات مکاتباتی و یا هر مشکلی که از این طریق به وجود می‌آید، رفع شود.

مؤمنی افزود: این اتوماسیون شرایط را برای شهرستان‌ها و افرادی که با آن سر و کار دارند به گونه‌ای فراهم می‌کند، تا در هر زمان و ساعتی از شبانه روز می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و پاسخگوی فعالیت‌های اجرایی خود باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=31871
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.