کرمان میزبان تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ولایت

حسین اسلامی، رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان کرمان در این باره اظهار کرد: دومین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ولایت کرمان، ١٠ تا ١٥ اسفند به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در چهار مرحله به مسافت ٣١٠ کیلومتر برگزار می شود.

اسلامی با بیان اینکه دور نخست این رقابت ها پارسال در قلعه گنج برگزار شد، تصریح کرد: دومین دوره ی این مسابقات نیز در رده سنی جوانان، در مسیر‌های جاده هفت باغ علوی، کوهبادوموئیه و بلوار پرستار انجام می شود.

وی یادآور شد: به منظور هماهنگی‌های بیشتر، روز یکشنبه ۱۴ بهمن جاری ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه‌ی صبح، جلسه فنی تور با کلیه عوامل در محل اداره ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، اسلامی با اشاره به جوایز ٧٠٠٠ دلاری این رقابت ها از حضور ٧ تیم خارجی  و ٧ تیم داخلی در این مسابقات خبر داد و گفت: تاکنون ۴ تیم خارجی برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

اسلامی با اعلام اینکه تمامی تیم ملی کشور عمان در این تور شرکت می کنند، علت این حضور را  نزدیک بودن به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان و آمادگی بهتر در این رقابت ها عنوان کرد.

وی افزود: برنامه ریزی شده از استان کرمان دو تیم در این رقابت ها حضور یابند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24316
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.