مشروح اخبار ورزشی یکم مرداد ۱۴۰۳ در «کرمان نو»:


از تمدید قراردادهای بازیکنان مس رفسنجان تا تصمیم به تیم‌داری گل‌گهر در فوتبال زنان

مشروح اخبار ورزشی دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳ را در «کرمان نو» بخوانید.
در این بسته خبری از تمدید قراردادهای بازیکنان مس رفسنجان تا جذب بازیکنان جدید این تیم، قطعی شدن حضور گل‌گهر در فوتبال زنان، انتخاب سرمربی تیم فوتبال زنان مس رفسنجان در لیگ دسته دوم فوتبال زنان کشور را می‌خوانید.

شروع تمدیدها و خریدهای نقل‌وانتقالات مس رفسنجان

در ۲۴ ساعت گذشته تیم فوتبال مس رفسنجان با بازیکنانی مانند: حامد لک، سعید واسعی، محمد نژادمهدی و حسن جعفری تمدید و علی شجاعی نیز از فولاد به این تیم جذب شد.

لک دروازه‌بان باشگاه مس رفسنجان با وجود پیشنهادات دیگر قرارداد خودش را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد تا در کنار نویدکیا و رفسنجانی‌ها باشد.
همچنین سعید واسعی هافبک هجومی باشگاه مس رفسنجان نیز قرارداد خودش را به مدت یک فصل دیگر با مسی‌ها تمدید کرد.

محمد نژادمهدی مدافع مازندرانی مس رفسنجان که سابقه حضور در باشگاه‌های سپاهان، ذوب‌آهن و نساجی را داشته با تمدید قرارداد خود به مدت یک فصل دیگر مس رفسنجان را در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی همراهی خواهد کرد.
همچنین مسی‌ها علی شجاعی هافبک فصل قبل فولادی‌ها را نیز جذب کردند.

IMG 20240722 WA0002

9223372036854775808 214188

حضور تیم فوتبال زنان مس رفسنجان در لیگ دسته دوم؛

کوهستانی به‌عنوان سرمربی فوتبال زنان مس رفسنجان انتخاب شد

بازیکن باتجربه تیم خاتون بم به‌عنوان سرمربی فوتبال زنان مس رفسنجان انتخاب شد.
زهرا کوهستانی، هافبک باسابقه تیم خاتون بم، باتجربه حضور ۱۵ساله در لیگ برتر فوتبال زنان کشور به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال زنان مس رفسنجان در لیگ دسته دوم معرفی شد.
تیم فوتبال زنان مس رفسنجان برای نخستین‌بار در لیگ دسته دوم کشور با بازیکنان بومی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. تشکیل تیم فوتبال مس رفسنجان در راستای گرفتن مجوز حرفه‌ای این باشگاه صورت‌گرفته است.

IMG 20240721 WA0033

گل‌گهر در فوتبال زنان تیم‌داری می‌کند

باشگاه گل‌گهر سیرجان تصمیم به تیم‌داری در فصل جدید فوتبال زنان گرفته است. با توجه به ملزومات AFC، باشگاه گل‌گهر قصد دارد در فصل جدید در فوتبال زنان تیم‌داری کند این درحالی است که احتمالاتی وجود دارد که امتیاز تیم فوتبال شهرداری سیرجان در لیگ برتر فوتبال زنان از این پس به گل‌گهر داده شود، احتمالی که باید دید چقدر به واقعیت تبدیل می‌شود.

 

download 14

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120290
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.