مشروح اخبار ورزشی ۲۰ تیر در «کرمان نو»:


از جدایی هافبک مس رفسنجان تا قهرمانی دختر وزنه‌بردار کرمانی

مشروح اخبار ورزشی چهارشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ را در «کرمان نو» بخوانید.

حضور پارا تیرانداز کرمانی در هفتمین اردوی تیم ملی

ملی‌پوشان تیروکمان جانبازان و توان‌یابان از بیستم تیرماه وارد هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی می‌شوند که در این بین علی‌سینا منشازاده پارا تیرانداز کرمانی در این اردوی حضور دارد.
این اردو از بیستم تا سی و یکم تیرماه به میزبانی شهر محلات استان مرکزی برگزار می‌شود.
غلامرضا رحیمی (خوزستان)، علی‌سینا منشازاده (کرمان)، هادی نوری، سمیه رحیمی (اصفهان)، فاطمه همتی (آذربایجان شرقی)، محمدرضا عرب‌عامری (تهران) ملی‌پوشانی هستند که در آن اردو زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند.

962

دو مدال طلا و یک نقره حاصل تلاش وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات قهرمانی کشور زنان

در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش زنان که از ۱۶ تا ۱۹ تیرماه ۱۴۰۳ در اصفهان برگزار شد، ساناز مددی ورزشکار کرمانی موفق شد در دسته ۴۵ کیلوگرم با کسب مدال طلای یکضرب، نقره دو ضرب و طلای مجموع بر سکوی قهرمانی کشور بایستد.
نتایج پایانی رقابت‌های دسته ۴۵ کیلوگرم زنان:
یکضرب:
9223372036854775808 214078ساناز مددی – کرمان :۴۰ کیلوگرم

مهیا محمدی – خوزستان : ۳۶ کیلوگرم

فاطمه نصیری – خراسان رضوی: ۳۵ کیلوگرم
دوضرب:

فاطمه نصیری – خراسان رضوی: ۵۱ کیلوگرم

ساناز مددی – کرمان: ۵۰ کیلوگرم

مهیا محمدی – خوزستان: ۵۰ کیلوگرم

مجموع:

ساناز مددی – کرمان: ۹۰ کیلوگرم

مهیا محمدی – خوزستان:۸۶ کیلوگرم

فاطمه نصیری – خراسان رضوی:۸۶ کیلوگرم

 

 

 

 

رده‌بندی بودجه‌ای تیم‌های لیگ یکی؛

سقف بودجه مس کرمان و مس شهربابک ۴۵ میلیارد تومان    

بررسی سقف بودجه تیم‌های لیگ یکی نشان می‌دهد که سقف بودجه ۲ تیم مس کرمان و مس شهربابک به‌عنوان نمایندگان استان کرمان ۴۵ میلیارد تومان است.

کمیته نقل‌وانتقالات و کارگروه نظارت بر قراردادها در چند روز گذشته سقف بودجه تیم‌های حاضر در لیگ یک را تعیین کرد. بر اساس بندهای الحاقی این دستورالعمل، تیم‌هایی که دارای مجوز حرفه‌ای باشند مبلغ ۹ میلیارد تومان و تیم‌هایی که دارای مجوز ملی باشند ۴.۵ میلیارد تومان به بودجه پایه‌شان اضافه خواهد شد.

اما هیچ‌کدام از تیم‌های لیگ یکی مجوز حرفه‌ای دریافت نکرده‌اند تا عملاً ۹ میلیارد تومان تعیین شده به هیچ باشگاهی تعلق نگیرد. البته سه باشگاه پیکان، سایپا و آریو موفق به اخذ مجوز ملی شده‌اند تا حائز افزایش ۴.۵ میلیاردی بودجه‌شان شوند.

 

20240706125643747

محمدمهدی محبی از مس رفسنجان جدا شد

محمدمهدی محبی که سال گذشته در مس رفسنجان حضور داشت و نمایش تاثیرگذاری در ترکیب این تیم برای رسیدن تا فینال جام حذفی ارائه داد و در لیگ برتر هم آمار خوبی به‌عنوان وینگر بر جای گذاشت، به‌عنوان نخستین خرید تابستانی سپاهان معرفی شد.

محبی در فصل اخیر لیگ برتر سه گل به ثمر رساند و پنج پاس گل داد و در جام حذفی نیز یک گل مقابل تراکتور زد. باشگاه سپاهان پس از مذاکره با محمدمهدی محبی، به توافق نهایی با این شاگرد محرم نویدکیا رسیده بود و قرارداد این بازیکن به‌طور رسمی ثبت شد. قرارداد محبی با سپاهان دو ساله است.

IMG 20240710 WA00251

تبریک رئیس‌جمهور منتخب برای قهرمانی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام با هدایت سرمربی کرمانی

رئیس‌جمهور منتخب در پیامی قهرمانی تیم ملی پرورش اندام در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ مغولستان که با مدیریت و سرمربیگری رضا سلطانی ورزشکار کرمانی رقم خورد را تبریک گفت.

در این متن آمده است:

کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی با کسب ۱۵ مدال طلا، ۶ نقره و ۴ برنز توسط غیور مردان پرورش اندام ایران نشان از لیاقت و شایستگی ورزشکاران ایرانی است که همواره در میادین آسیایی و جهانی باعث اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

کسب این موفقیت و قهرمانی را به جامعه بزرگ ورزش کشور و مردم ایران تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال تداوم موفقیت‌های ورزشکاران ایران عزیزمان را در میادین بین‌المللی خواستارم.

در پایان برای همه تلاشگران و قهرمانان عرصه ورزش به‌ویژه قهرمانان تیم ملی پرورش اندام آرزوی تداوم توفیقات الهی در مسیر خدمتگزاری به جامعه ورزش را دارم.

IMG 20240708 WA0024

دیدار سرمربی کرمانی تیم ملی تنیس‌روی‌میز با وزیر ورزش

حمیده ایرانمنش مربی کرمانی تیم ملی تنیس‌روی‌میز با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد که در این دیدار حسن‌پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز حضور داشتند. این مربی کرمانی قرار است با هدایت تیم ملی تنیس‌روی‌میز جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های المپیک پاریس حاضر شود. ایرانمنش تنها مربی کرمانیست که در رقابت‌های المپیک پاریس حضور دارد.

IMG 20240710 215906 676

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119895
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.