مشروح اخبار ورزشی ۲۴ تیر در «کرمان نو»:


از پیوستن علی قربانی به گل‌گهر تا حذف تیم‌های غیربومی باشگاه مس رفسنجان

مشروح اخبار ورزشی یکشنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ را در «کرمان نو» بخوانید.
از پیوستن علی قربانی به گل‌گهر تا حذف تیم‌های غیربومی باشگاه مس رفسنجان و شروع تمرینات گل‌گهر سیرجان را در «کرمان نو» می‌خوانید.

علی قربانی به گل‌گهر پیوست

علی قربانی مهاجم فصل گذشته پیکان با قراردادی یک ساله به گل‌گهر پیوست. علی قربانی سابقه بازی در تیم‌های استقلال تهران، سپاهان اصفهان، اسپارتاک‌ترناوا اسلواکی و سومقاییت آذربایجان را در کارنامه خود دارد و از فصل آینده در لیگ‌برتر فوتبال ایران برای گل‌گهر سیرجان به‌میدان خواهد رفت.

IMG 20240714 103911

 

با الزام شرکت ملی مس باید تعداد تیم‌های زیرمجموعه خود را کم کنیم

ابوالفضل برزگر مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان گفت: شرکت ملی مس باشگاه‌های زیر مجموعه را موظف به کم کردن تعداد تیم‌های ورزشی تحت پوشش خود کرده و طبق این موضوع اعلام شده موظف هستیم تا تعدادی از تیم‌های تحت پوششمان را مانند سایر باشگاه‌های مس حذف کنیم.

 

تیم فوتبال گل‌گهر روز چهارشنبه ۲۷ تیر اولین جلسه تمرینی خود را در سیرجان برگزار خواهد کرد تا پیش فصل شاگردان مهدی تارتار رسما استارت بخورد. در این جلسه تمرینی بازیکنان تحت‌قرارداد و همچنین احتمالا دو خرید جدید حضور خواهند داشت تا سیرجانی‌ها نیز برای شروع فصل جدید کار را آغاز کرده باشند.
rvdckoe5 1

رسالت ورزش شرکت مس باید کشف استعدادهای بومی باشد

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در کمیته راهبردی ورزش این شرکت که با حضور اعضا این کمیته و مدیران عامل باشگاه‌های مس گفت: رویکرد شرکت مس نسبت به ورزش از گذشته پایه‌گذاری شده و بنایی بر تغییر این رویه نداریم. اهمیت ورزش و ساخت اماکن ورزشی کمتر از تولید و اشتغال نیست.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: اهمیت ورزش و ساخت اماکن ورزشی کمتر از تولید و اشتغال در کشور نیست. رویکرد و روندی که در حوزه ورزش مس حاکم است، چیزی بوده که از گذشته پایه‌گذاری شده و شرکت ملی مس اکنون بنایی بر تغییر این رویکرد ندارد.

9223372036854775808 214144 1

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120065
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.