مشروح اخبار ورزشی دوم مرداد ۱۴۰۳ در «کرمان نو»:


از گزینه‌های نیمکت مس کرمان تا باز شدن پای افراد جدید به پرونده فساد در فوتبال

مشروح اخبار ورزشی سه‌شنبه دوم مرداد ۱۴۰۳ را در «کرمان نو» بخوانید.
در این بسته خبری از تصاویر اولیه حضور تنها المپین کرمانی تا شایعات درمورد گزینه‌های نهایی تیم فوتبال مس کرمان، تعویق قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال زنان، باز شدن پای افراد جدید به پرونده فساد در فوتبال و آزاد شدن مدیرعامل سابق باشگاه گل‌گهر با قید وثیقه، تمدید قرارداد مهاجم کرمانی با آلومینیوم اراک و سرپرستی مربی فصل گذشته مس کرمان در استقلال تهران را می‌خوانید.

مدیرعامل سابق باشگاه گل‌گهر با وثیقه آزاد شد

امروز سه‌شنبه دوم مرداد اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران، توضیحاتی را درباره جزئیات جدید پرونده فساد در فوتبال ارائه کرد.سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال گفت: «در راستای رسیدگی به فساد در باشگاه مس رفسنجان برای چند نفر از مسئولان باشگاه و لیگ، کمیته داوران و گزارشگران ورزشی پرونده تشکیل و تفهیم اتهام شدند که اکنون با تامین‌های مناسب آزاد هستند. مدیرعامل سابق باشگاه گل‌گهر سیرجان با سپردن وثیقه در تاریخ ۲۴ تیرماه سال جاری از زندان آزاد شده است. اخیراً نیز ۵ نفر جدید در همین ارتباط احضار که از مسئولین سابق فدراسیون فوتبال و یک نفر آن‌ها مجری برنامه‌های ورزشی صداوسیما است».

IMG 20240723 122617 268

پای فدراسیونی‌ها به پرونده فساد فوتبال باز شد؛

پیگیری‌های مرکز رسانه قوه قضاییه از جزئیات پرونده فساد در فوتبال نشان می‌دهد، دو نفر از مسئولان وقت فدراسیون فوتبال و مدیرعامل وقت باشگاه شمس آذر با قرار مناسب در بازداشت هستند.

همچنین در ادامه رسیدگی به پرونده فساد فوتبال و تحقیقات به‌عمل‌آمده، مدیرعامل سابق یکی دیگر از باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال، رئیس وقت کمیته وقت آموزش فدراسیون فوتبال، سرپرست وقت فدراسیون فوتبال، یکی از مجری‌های برنامه‌های ورزشی صداوسیما، رئیس وقت کمیته مسابقات لیگ برتر، دبیر وقت سازمان لیگ برتر در سال ۱۳۹۸-۱۳۹۹ نیز به اتهام اخذ رشوه به دستگاه قضایی در استان کرمان احضار شده‌اند.

 

تصویری از ورود نخستین کاروان ورزشی ایران در پاریس

ایرانمنش سرمربی تیم ملی تنیس‌روی‌میز و تنها المپیکی کرمانی در پاریس

در تصاویر منتشر شده از اولین گروه ورزشکاران، مربیان و سرپرستان اعزامی ایران به مسابقات المپیک پاریس، تصویری از حمیده ایرانمنش سرمربی کرمانی تیم ملی تنیس‌روی‌میز زنان ایران به همراه ندا شهسواری عضو تیم ملی تنیس‌روی‌میز و پرچم‌دار کاروان کشورمان در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشاهده می‌شود.

رقابت‌های المپیک پاریس از ۵ مردادماه با برگزاری افتتاحیه رسمی مسابقات آغاز می‌شود.

 

IMG 20240723 WA0009

 

قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال زنان به هشتم مرداد موکول شد

درحالی‌که قرار بود قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان کشور ظهر امروز سه‌شنبه دوم مرداد برگزار شود و تیم‌ها ترتیب بازی‌های خود را دریافت کند؛ اما برگزاری این مراسم به روز هشتم مردادماه موکول شد.

IMG 20240723 114415 762

 

فرزاد حسینخانی یا وحید فاضلی؟ سرمربی مس کرمان چه کسی می‌شود؟

درحالی‌که تیم فوتبال مس کرمان باید امسال هم در لیگ دسته یک بازی کند و در روزهای اخیر انتقادات زیادی به مشخص نبودن شرایط این تیم مطرح شده بود، صحبت‌هایی درمورد گزینه‌های نهایی این تیم وجود دارد که یکی از این گزینه‌ها فرزاد حسین‌خانی سرمربی ۲ فصل قبل مسی‌ها در لیگ برتر است. مسی‌ها سال ۱۴۰۱ با فرزاد حسین‌خانی به لیگ برتر صعود کردند اما نتوانستند در لیگ برتر بمانند و دوباره به لیگ دسته یک سقوط کردند و بعدازاین سقوط حسین‌خانی از سمت خود استعفا داد. وحید فاضلی هم مربی فصل گذشته مسی‌ها در لیگ دسته یک است که کمک مربی اکبر محمدی بود. اگرچه بار فنی این تیم بیشتر برعهده خود فاضلی بود؛ اما مسی‌ها در لیگ دسته یک نیز عملکرد قال قبولی با اکبر محمدی و وحید فاضلی نداشتند. حالا اما طبق آخرین اخبار این ۲ گزینه نسبت به سایر گزینه‌ها جدی‌تر هستند. ۲ گزینه‌ای که باید دید در نهایت کدام یک سرمربی نارنجی‌پوشان کرمانی می‌شود و یا اینکه فرد دیگری هدایت کرمانی‌ها را در دست می‌گیرد.

zikiwaqa        290520231685344386 e1721735046545

 

مهاجم کرمانی در اراک ماند؛ تمدید کاظمیان با آلومینیوم

محمدامین کاظمیان، مهاجم آلومینیوم اراک که فصل قبل از مس کرمان به این تیم اضافه شده بود در نهایت برای ادامه همکاری با این باشگاه به توافق رسید و قراردادش را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد. کاظمیان در فصل گذشته ۲۳ بازی برای آلومینیوم اراک انجام داد و آمار ۵ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رساند.

 

14 10 33 امین2

مربی فصل گذشته مس کرمان در استقلال

ایمان عالمی مربی فصل گذشته مس کرمان به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.

IMG 20240723 152417 901

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120310
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.