نویدکیا با انتقاد از فدراسیون:


تصمیم‌گیری‌هایشان در حد مهدکودک است

نویدکیا سرمربی مس رفسنجان با انتقاد از فدراسیون فوتبال نسبت به صادر نشدن کارت بازی نفرات جدید تیمش گلایه کرد و گفت:«تصمیم‌گیری‌هایشان در حد مهدکودک است.»

به گزارش کرمان‌نو، محرم نویدکیا که شب گذشته حسابی از دست فدراسیون و باشگاه مس رفسنجان عصبانی بود در نشست خبری بعد بازی گفت: من سوالی از آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی و شکایتی از سازمان لیگ دارم و امیدوارم یک نفر جواب من را بدهد. فیفا ۴۰ ساعت قبل از اینکه بازی برگزار شود پنجره ما را باز کرد و در آن ساعت هیچ‌کس در فدراسیون نبود و همه خانه‌هایشان بودند و فردای آن روز ما پیگیر کارمان بودیم. چرا کارت بازیکنان من را صادر نکردند؟

او ادامه داد: چرا باید به این و آن زنگ بزنیم که چه بشود، مدارک ما آماده است و پنجره‌مان باز بود و باید کارتمان را می‌دادند، آنقدر جاروجنجال راه انداختند که تیم تراکتور بیشتر به دنبال این بود که ببیند بازیکنان ما بازی می‌کنند یا نه. فکر می‌کنم آنها آدم‌های باسوادی هستند در رشته‌های خودشان اما در فوتبال در حد مهدکودک تصمیم می‌گیرند که جای تأسف دارد. اصلاً قوانین ابتدایی را اشتباه رفته‌اند. مدارکمان را از ۲۳ مردادماه دادیم و اعلام کردیم که به کسی بدهکار نیستیم و هنوز پنجره داخلی‌مان باز نشده است.

نویدکیا افزود: آقای نورشرق می‌پرسد که چرا پنجره خارجی ما بسته است، آقا شما مسئول داخلی هستید پنجره داخلی ما را باز کنید و اگر ناراحت نمی‌شوید کارتابلتان را نگاه بیندازید. شما وظیفه خودتان را انجام دهید، پنجره خارجی هم مشکل باشگاه ما است و همه می‌دانند. آدم‌های خوب و باسوادی هستند؛ ولی فکر می‌کنم در کار خودشان باسواد هستند؛ ولی در فوتبال تصمیمات ابتدایی و غیر فوتبالی می‌گیرند.

او با انتقاد از عملکرد باشگاه و شرکت مس نیز گفت: متأسفانه به آدم‌هایی اعتماد کردم که هرگز نباید این کار را می‌کردم. فکر می‌کردم آدم‌های بزرگ این شهر و شرکت هستند حرف‌هایشان سندیت دارد؛ ولی اشتباه کردم.

نویدکیا افزود: برای خودم متأسفم که چنین انتخابی کردم. شاید هر کسی دیگر جای من بود استعفا می‌داد و دنبال زندگی‌اش می‌رفت. نباید اجازه بدهم که با آبرویم بازی کنند؛ اما به بازیکنانم تعهد دارم و باید تعهدی را که دارم عملی کنم و در خدمتشان هستم.

او در پایان گفت: وظیفه باشگاه است که از مردم عذرخواهی کند. من با ۱۳ بازیکن بازی کردم و تا دقیقه ۹۰ همه تلاششان را کردند. من در فوتبال باختم؛ اما نیمی از تیمم را نداشتم اگر تیمم را داشتم و می‌باختم نفر اولی بود که از مردم عذرخواهی می‌کردم.

سازمان لیگ فوتبال: کارت بازیکنان مس رفسنجان طبق دستورالعمل صادر نشد

سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد: کارت بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان طبق دستورالعمل ناظر بر قراردادها صادر نشده است.

فرشید طاهری مدیر نقل‌وانتقالات سازمان لیگ در خصوص ادعاهای مطرح شده از سوی سرمربی مس رفسنجان اظهار کرد: باوجوداینکه برخی باشگاه‌ها کارهای ثبت قرارداد بازیکنان و دریافت کارت‌های بازیکنان را به ساعات آخر مهلت قانونی موکول کرده بودند، نقل‌وانتقالات سازمان لیگ حتی بعد از ساعات اداری و تا ساعت ۲۴ در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در سازمان لیگ حضور داشتند تا نهایت همکاری با باشگاه‌ها را انجام بدهیم.

او افزود: تیم مس رفسنجان هم پنجره نقل‌وانتقالات خارجی‌اش از سوی فیفا و هم پنجره نقل‌وانتقالات داخلی از سوی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال بسته شده بود. از سوی دیگر طبق تبصره ماده ۳۰ دستورالعمل ناظر بر قراردادها، صدور کارت بازیکنان کمتر از ۴۸ ساعت مانده به آغاز مسابقه غیرمجاز و غیرقانونی است و درصورتی‌که بازیکنی کمتر از ۴۸ ساعت کارت بازی دریافت کند بازیکن غیرمجاز محسوب می‌شود.

رئیس کمیته نقل‌وانتقالات ادامه داد: از سوی دیگر سازمان لیگ فوتبال ایران بدون صدور مجوزهای لازم از سوی کمیته وضعیت، دپارتمان عضوگیری و امور مالی فدراسیون فوتبال مجاز به صدور کارت بازیکنان هیچ باشگاهی نیست بااین‌حال مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نهایت همکاری را با باشگاه‌ها در چارچوب مقررات انجام داده‌اند و بی‌انصافی است که گفته می‌شود ساعت ۱۱ شب کسی در سازمان لیگ نبوده درحالی‌که ما تا ساعت ۲۴ در سازمان لیگ مشغول ثبت قرارداد بازیکنان و باشگاه‌های مختلف بودیم؛ اما پنجره نقل‌وانتقالات خارجی باشگاه مس رفسنجان طبق نامه دبیرکل به سازمان لیگ روز پنجشنبه باز شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121088
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.