تغییر ناگهانی در هندبال مس


دانیال امینایی سرمربی جدید تیم هندبال مس کرمان شد

دانیال امینایی مربی فصل پیش هندبال مس کرمان که چندی پیش از کادر فنی تیم هندبال مس کرمان جدا شده بود امروز سه‌شنبه ۱۳ شهریور به‌طور رسمی به‌عنوان سرمربی هندبال مس کرمان معرفی شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی مس کرمان، دانیال امینایی از چهره‌های شناخته شده کادر فنی تیم هندبال مس کرمان در سال‌های اخیر به سمت سرمربی تیم هندبال مس کرمان منصوب شد.
از نکات جالب توجه درمورد این انتصاب جداشدن امینایی در ابتدای فصل یارگیری از تیم هندبال مس کرمان بود اما امروز او به‌عنوان سرمربی مس کرمان معرفی شد.
امینایی که خود از جامعه هندبال کرمان بوده و سابقه بازی در تیم هندبال مس کرمان را در کارنامه دارد در سال‌های اخیر به عنوان یکی از جوان‌ترین مربیان هندبال کشور، نقشی فعال در کادر فنی تیم هندبال مس کرمان را داشت و سال‌ها به عنوان یکی از مربیان این تیم مشغول به کار بود.
امینایی که فصل قبل نیز در کادر فنی تیم هندبال مس کرمان حضور داشت، به عنوان سرمربی جدید تیم هندبال مس کرمان معرفی شد تا هدایت این تیم را در مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیای پیش رو برعهده بگیرد.

برکناری سرمربی برنده!

محمد موسوی از سرمربیگری هندبال مس کرمان برکنار شد

محمد موسوی سرمربی موفق هندبال مس کرمان که فصل گذشته با این تیم قهرمان لیگ برتر شده بود و این تیم را به آسیا برده بود از سمتش برکنار شد.

جایگزینی امینایی درحالی امروز توسط روابط‌عمومی باشگاه اطلاع‌رسانی شده که در روزهای گذشته بستن تیم برای آسیا و حضور در لیگ برتر توسط موسوی و کادر فصل گذشته پیگیری می‌شده و حالا باید دید ماجرای کادرفنی فصل گذشته تیم به کجا می‌رسد.

 

download

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121540
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.