به گزارش ایرنا، عرفان امیرخسروی شامگاه چهارشنبه در همایش یک روزه فوتبال در استان کرمان افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، روابطعمومیها هم باید خود را بروز کنند و همگام با این تکنولوژیها گام بردارند، این تکنولوژیهای جدید امروزه در شبکههای اجتماعی بروز قابلتوجهی داشته است.
وی با بیان اینکه روابطعمومی باید با بهره بردن از فرصتهای مناسب، بر روی افکار عمومی تاثیر مناسب بگذارد، اظهار داشت: در هیات های فوتبال شهرستانها با توجه به حجم بالای فعالیت و با توجه به این موضوع که فوتبال پرطرفدارترین ورزش دنیاست و نیاز است با مخاطبین این رشته تعامل مثبتی صورت گیرد، پیشتر از هیاتهای فوتبال در شهرستانها خواستیم که یک مدیر روابطعمومی منصوب کنند که این تعامل به حداکثر برسد.
امیرخسروی با تاکید بر استفاده هیات های فوتبال از شبکههای اجتماعی در اطلاعرسانی بیان کرد: مهم ترین ویژگی و امکان شبکه های اجتماعی این است که کاربران می توانند محیطی خصوصی را برای خود در این شبکه ها ایجاد کنند و با عده مشخص و تعریف شده ای در تعامل باشند.
وی ادامه داد: شبکه های اجتماعی سرعت نشر زیاد و تأثیرگذاری بالایی دارند، از آنجا که خوراک اطلاعاتی آنها معمولاً توسط عده زیادی تهیه می شود بسیار پویا هستند و شبکه های اجتماعی امکاناتی نامتناهی برای برقراری ارتباط بین کاربران دارند که منجر به افزایش مشارکت مردم در فرآیندهای گوناگون اجتماعی می شود.
امیر خسروی با اشاره به برگزاری دوره توانمندسازی روابطعمومیهای هیاتهای فوتبال شهرستانها تصریح کرد: در راستای استفاده بهینه از شبکههای اجتماعی و ابزارهای اطلاعرسانی نوین و همچنین توسعه نگاه ژورنالیستی در سبک اطلاعرسانی استفاده از اساتید مجرب را در این حوزه در دستور کار داریم.
وی اضافه کرد: ادغام روابط عمومی با اطلاعرسانی از طریق شبکههای اجتماعی که گویی کاملاً برای روابط عمومی طراحی شده تحول بزرگی را در روابط عمومیها خواهد داشت که الان هم بعضی از شهرستانها در حال استفاده هستند ولی برنامهریزی شده و هدفمند نیست.
امیرخسروی گفت: برای استفاه بهتر از این امکانات باید اطلاعات را به درستی دریافت کنیم و خود را محدود به یک کانال نکنیم و شبکه ها و امکانات نرم افزاری متنوعی را برای ایجاد گروه های اجتماعی استفاده نماییم.