سرشین کمانگر مدافع خاتون بم:


قدر حمایت‌های مردم را می‌دانیم | کوبل داوری بازی اول ضعیف بود

مدافع باتجربه خاتون از زیبایی‌های فرازمینی میزبان لیگ قهرمان گفت:«فکر کردم از دنیا رفتم و در بهشت بیدار شدم!»

به گزارش کرمان‌نو به نقل از “ورزش سه”، خاتون بم، تنها نماینده فوتبال کشورمان در نخستین دوره مسابقات لیگ قهرمانان زنان آسیا، موفق شد اولین تقابل خود را مقابل قهرمان کشور بوتان با پیروزی پشت سر بگذارد و حالا در اندیشه دومین تقابل آسیایی خود مقابل قهرمان هنگ‌کنگ است.

خاتون که در مصاف با آرتی‌سی بوتان، ابتدا یک گل دریافت کرد و در ادامه با کامبک موفق به برتری برابر این تیم شد؛ برای صعود به جمع ۱۲ تیم برتر آسیا باید در این گروه صدرنشین شود و به همین دلیل مسابقه دوم نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از ستاره‌های خاتون در نخستین بازی این تیم، سرشین کمانگر، مدافع جوان و درعین‌حال باتجربه خاتون بود که بعدازاین مسابقه در گفت‌وگویی مفصل از شرایط اردویی و آماده‌سازی نماینده ایران می‌گوید.

گفت‌وگو با سرشین این‌طور آغاز می‌شود؛ با شور و حرارت همیشگی‌اش و البته گلایه نسبت به غذاهای کشور میزبان: اینجا به‌زور غذا می‌خوریم که فقط سیر شویم! هم تیم و هم خود ما بازیکن‌ها برای محکم‌کاری با خودمان کنسرو آوردیم، اینطوری نیست که برویم بیرون یا بخواهیم غذای دیگری را تست کنیم، کلاً سبک غذاهای آنها به همین شکل است و البته ذائقه ما ایرانی‌ها فرق دارد! فعلاً داریم با خوردن مرغ و ماهی سعی می‌کنیم سیر بمانیم!

بلافاصله بعد از غذا، گفت‌وگو به سمت زیبایی‌های کشور بوتان می‌رود: صبح اولین روزی که اینجا از خواب بیدار شدم، حس می‌کردم از دنیا رفتم و حالا در بهشتم و باورم نمی‌شد روی زمین دارم این همه زیبایی را می‌بینم! عکس‌هایمان را همه دیدند و گفتند به چه کشور زیبایی سفر کردید اما عکس‌ها یک درصد از این زیبایی را نمایش می‌دهد. مردم اینجا هم انرژی خیلی مثبتی دارند و کلاً بین تمام کشورهایی که تا حالا سفر کردم، قطعاً بوتان زیباترین جایی بوده که از نزدیک دیدم!

بعد از گفت‌وگو در خصوص میزبانی بوتان، به سراغ بازی اول رفتیم: بازی گره خورده بود. ما اصلاً فکرش‌رو هم نمی‌کردیم که حریف آن‌قدر خوب باشد، فیلم‌هایی که از بازی‌ها دیده بودیم، این قدرت را نداشتند؛ اما خب بحث میزبانی در خانه، ارتفاع و استفاده از حمایت تماشاگرها هم بود! همه این‌ها دست‌به‌دست هم داد تا ما سورپرایز شویم. اینم بگم که متأسفانه حریف را دست‌کم گرفته بودیم و این ۲۰ درصد از توانایی ما هم نبود!

سرشین البته در ادامه به موضوع داوری هم پرداخت: مونا یک گل دقیقه ۱۴ زد که گل شد؛ اما داور فکر کرد توپ از خط رد نشده! کلاً داوری خیلی بد بود و انگار کوبل داوری سطح خوبی نداشت. یک پنالتی هم شد که داور دقیقاً روبه‌روی صحنه بود اما نگرفت و ما تعجب کردیم.

مدافع خاتون با اشاره به بازی سخت دوم مقابل قهرمان هنگ‌کنگ گفت: بازی بعدی خیلی جدی‌تر است. این تیم چندین بازیکن خارجی دارد و ما باید سه امتیاز را بگیریم. نگین زندی، مهره تاثیرگذارمان را هنوز نداریم و امیدوارم حداقل یک نیمه ازش استفاده کنیم. از نظر روحی شرایطمان خوب است و بعد از ریکاوری تمریناتمان هم دوباره شروع شده.

بازیکن خاتون در انتهای این گفت‌وگو با مردم صحبت کرد و گفت: مردم بدانند که قدر حمایت‌هایشان را می‌دانیم. دست تک‌تک آن‌ها را می‌بوسیم که از دخترهای خودشان اینطوری حمایت می‌کنند و این برای ما خیلی باارزش است. از آنها می‌خواهیم که باز هم دعایمان کنند و برایمان انرژی مثبت بفرستند؛ چون تمام انگیزه ما همین مردم هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121355
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.