رضایی، سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال مس رفسنجان:


لیگ برتر جای بازیکن‌سازی نیست

درحالی که تیم فوتسال مس رفسنجان در روزهای اخیر حاضیه‌هایی زیادی داشته سرمربی سابق این تیم نسبت به این حواشی واکنش نشان داد.

به گزارش کرمان‌نو، سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال زنان مس رفسنجان گفت: تیمداری باشگاه‌ها در فوتبال زنان اقدام مثبتی است ولی اینکار نباید به هر قیمتی انجام شود.
عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان درخصوص آخرین وضعیت این تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: مسئولان باشگاه از همان ابتدا اعلام کردند به دلیل تیمداری در بخش فوتبال زنان این فصل به خاطر کمبود بودجه تصمیم دارند در فوتسال فعالیتی نداشته باشند. البته گویا شرایط با فشار رسانه‌ها و یا شاید مسئولان استان تغییر کرده و قرار بر این شده که مجدد در فوتسال زنان هم تیمداری کنند.
او افزود: سیاست امسال باشگاه در فوتسال زنان استفاده از بازیکنان بومی است. البته من به عنوان سرمربی در جریان هیچ چیز نیستم و از طریق اخبار متوجه می‌شوم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. در این مدت هم مسئولان باشگاه با من تماس نگرفتند.
رضایی در پاسخ به این پرسش که شما برای فصل جدید قراردادی با مس رفسنجان داشتید؟ گفت: نه هیچ قراردادی ندارم و حتی تا هفته پیش این صحبت مطرح بود که اصلاً قرار نیست تیمداری کنند. وقتی مربی را می‌خواهند باید با او تماس بگیرند که برود و صحبت کند ولی کلاً در جریان هیچ چیز نیستم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120615
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.