واکنش باشگاه مس به دوپینگ بهروزی: مربوط به دوران بازی در فجرسپاسی است

شایعه دوپینگ مجید بهروزی که پیشتر مطرح شده بود ، امروز توسط پایگاه پزشکی ورزشی ایران تایید شد .

مجید بهروزی مدافع تیم مس کرمان که چندی پیش شایعه دوپینگ خود را تکذیب کرد امروز در لیست منتشر شده توسط پایگاه پزشکی ورزشی ایران قرار داشت.

فدراسیون پزشکی مگر نامه‌ای زده یا چیزی اعلام کرده که اینطور با آبروی من بازی می‌کنند؟!

بهروزی با تکذیب شایعه دوپینگ خود اینگونه عنوان کرد :  هرکسی نسبت به این موضوع شک دارد، برود از فدراسیون پزشکی استعلام بگیرد. من از کسانی که این خبر را منتشر کرده‌اند شکایت می‌کنم؛ با آبروی من بازی کرده‌اند.

وی پس از اینکه در سه بازی ابتدای این فصل برای مس کرمان به میدان رفت، با حکم تعلیق ناشی از آزمایش دوپینگ سال های قبل خود مواجه شده بود ،  غیبت خود را در چند تمرین مس بعد از برد مقابل رایکا را اینگونه توجیح کرد : من در حال حاضر مشغول درمان مصدومیتم هستم که بعد از بازی رایکا دیگر نتوانستم برای تیم تمرین کنم. از قبل مصدوم بودم و مصدومیتم شدیدتر شد و در تهران و شیراز زیر نظر پزشکان فیزیوتراپی می‌کنم.
مدافع تیم مس کرمان با وجود اینکه دلایل بسیار زیادی برای اثبات بی گناهی خود در این پرونده ارائه کرد اما در نهایت صبح امروز حکم رسمی مجید بهروزی به دلیل استفاده از ماده ممنوعه متاندینون در سال های قبل از انتقال او به تیم مس کرمان، اعلام شد و این بازیکن به مدت 4 سال محروم شد.
با توجه به عدم صدور حکم قطعی این بازیکن تا امروز، خبر رسمی مرتبط به مجید بهروزی نیز تا امروز اعلام نشده بود.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=40596
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.