مسابقات قهرمانی کشور؛


۴ مدال برای دوومیدانی‌کاران نابینای کرمانی در رقابت‌های کشوری

دونده کم‌بینای کرمانی در بخش آقایان با ۲ مدال طلا و نقره و در بخش زنان دوومیدانی‌کار نابینا و کم‌بینای کرمانی با ۲ نشان برنز در مسابقات قهرمانی کشور به کار خود پایان دادند.

به گزارش کرمان‌نو، سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان کشور در بخش آقایان، با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر ایران، در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، مجید پگاه، دونده کلاس (t۱۲ ب ۲)، از کرمان، در ماده دو ۱۰۰ متر، با ثبت رکورد ۱۲/۷۴ ثانیه، از تمامی رقبا پیشی گرفت و در جایگاه نخست ایستاد.

در ادامه مسابقات، مجید پگاه نماینده استان کرمان، در ماده دو ۴۰۰ متر نیز شرکت کرد و با تنها ده صدم ثانیه اختلاف نسبت به دونده قهرمان، عنوان نایب‌قهرمانی این ماده را به خود اختصاص داد و نقره گرفت.

استان کرمان در بخش آقایان با ۵ ورزشکار به نام‌های مجید پگاه، علیرضا محمدی، هامون ستوده، آرین ابراهیمی و محمدحسن درسته، از شهرستان‌های کرمان، سیرجان و رفسنجان، به مربیگری و سرپرستی مرتضی پورشیخ‌علی، در این دوره از رقابت‌ها حضور یافت.

بیست و دومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان کشور در بخش زنان، گرامیداشت شهدای خدمت، نیز با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر ایران، در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران، برگزار شد.

در پایان این دوره از مسابقات، لیلا رئیسی از کرمان در ماده دو ۲۰۰ متر و رقیه عابدینی از رفسنجان در ماده پرتاب‌دیسک، موفق به کسب عنوان سومی و نشان برنز شدند.

تیم کرمان، متشکل از لیلا رئیسی، رقیه عابدینی و پریچهر کاویانی، به مربیگری سمیرا پورحسن‌شاهی، سرپرستی حکیمه پورشیخ‌علی و همراهی نیایش امینی، در این دوره از مسابقات حضور یافت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119330
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.