خط پروازي كرمان-قشم راه اندازي مي‌شود

محمود وفايي گفت که خط جديد پروازي كرمان –قشم در روزهاي دوشنبه و پنجشنبه هر هفته داير خواهد شد، اين خط پروازي توسط دفتر خدمات مسافرتي جنوب شرق راه اندازي شده است هم استاني‌هاي مي توانند با مراجعه به كليه آژانس هاي هواپيمايي نسبت به خريد و رزرو بليط اقدام كنند.
وي با تاكيد بر اينكه با راه اندازي اين خط پروازي امكان اتصال كرمان به بندرعباس نيز فراهم مي گردد افزود که مسافران مي توانند از طريق اين خط پروازي با فاصله دريايي 20 دقيقه از جزيره قشم به بندرعباس عزيمت كنند.
مدير كل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان ادامه داد که با رايزني‌هاي انجام شده با منطقه آزاد قشم تسهيلات و امكانات ويژه اي به مسافران تورهاي گردشگري جزيره قشم اعطا مي شود.
وي با بيان اينكه راه اندازي هر خط پروازي با مسايل و مشكلات مختص به خود همراه است گفت که شركتهاي هواپيمايي تمايل زيادي به راه اندازي پروازهاي برنامه اي ندارند و در صورت خريد صندلي‌هاي پرواز حداقل به ميزان 50 درصد توسط آژانس هاي مسافرتي حاضر به همكاري مي شوند.
وفايي در پايان با تقدير از شركت هواپيمايي ماهان به سبب توسعه پروازهاي خارجي و داخلي استان گفته خوشبختانه دفتر خدمات مسافرتي جنوب شرق نيز از 20 سال گذشته در زمينه راه اندازي پروازهاي چارتري از مبدا كرمان به مقصد كشورهاي سوريه، عراق، تركيه، گرجستان، امارت متحده عربي(دبي) و پروازهاي داخلي به مقصد شهرهاي كيش، شيراز، مشهد و غيره فعال بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14399
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.