سهمیه برای کارآفرینان حوزه گردشگری در جشنواره کارآفرینان برتر ضرورت دارد

محمدعلی دهقان در نخستین نشست شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر  تصریح کرد: کارآفرینان با پیشگامی در رونق تولید و ایجاد اشتغال نقش قابل ملاحظه ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه دارند.

وی تاکید کرد: برگزاری این جشنواره نیازمند تبلیغات زیادی است و باید برای رسانه ها در این راستا نقش مهمی قائل شویم.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به فرآیند انتخاب کارآفرینان برتر در سه حوزه کشاورزی، صنعت و خدمات اشاره کرد و گفت:  کرمان دارای پتانسیل بسیاری در حوزه گردشگری است و در نظر گرفتن سهمیه برای کارآفرینان این حوزه در جشنواره کارآفرینان برتر ضرورت دارد.
دهقان به نقش مهم بخش خصوصی و کارآفرینان خود ساخته در توسعه اقتصادی جامعه تاکید کرد و افزود: شورای سیاستگذاری جشنواره کارآفرینان برتر باید برای بخش خصوصی سهم قابل ملاحظه ای در برگزاری جشنواره قائل شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز بیان کرد: شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در سال ۹۸ و با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال و رونق تولید آغاز به کار کرده است.
رضا اسماعیلی با اشاره به برگزاری ۱۲ دوره جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر طی سال های گذشته در کشور اظهار کرد: در سال ۹۷ تعداد ۱۴۰ کارآفرین برتر در کشور انتخاب شدند که ۱۰ نفر از کرمان بودند.
وی ادامه داد: سال گذشته نیز ۲۴۵ طرح در قالب کارآفرین برتر به دبیرخانه جشنواره استانی ارسال شد و در نهایت ۹ نفر به عنوان کارآفرین برتر حائز رتبه شدند که از آنها در مراسمی با حضور استاندار تقدیر شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28870
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.