زاهدی خبر داد:


آمادگی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس جهت برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در کرمان

رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از سرمایه گذاران حوزه های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حمایت می کند.

به گزارش کرمان نو، دکتر “محمد مهدی زاهدی” در حاشیه بازدید از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه هرگونه سرمایه گذاری در حوزه های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارای بیشترین بازدهی و بازگشت سرمایه را به دنبال دارد، اظهارکرد: استان کرمان ظرفیت های بالقوه و بالفعل فراوانی جهت سرمایه گذاری دارد.

وی از اعلام آمادگی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس شورای اسلامی جهت برگزاری همایش سرمایه گذاری در کرمان خبر داد و تصریح کرد: بدون شک با برگزاری این همایش زمینه برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان فراهم می آید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در سال های گذشته چتر حمایت سازمان میراث فرهنگی از هنرمندان صنایع دستی گسترده تر شده است، افزود: امید می رود با حمایت مجلس و دولت همه فعالان این عرصه تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

زاهدی با تاکید براینکه مشکلات بیمه صنعتگران صنایع دستی در مجلس پیگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون 5 هزار هنرمند صنایع دستی در سطح استان کرمان بیمه شده اند که انتظار می رود سایر هنرمندان این استان نیز تحت پوشش قرار گیرند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=31853
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.